چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

موسیقی

موسیقی

وب‌گاه خبر آنلاین

هیات فرهنگی و هنری کشور تاجیکستان دوشنبه هفتم اسفند ماه با مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل امور استان ها و مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی دیدار کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، روز دوشنبه 7 اسفند ماه، هیأت هنری از تاجیکستان شامل عالم جان صالح زاده رئیس ارکستر ملی تاجیکستان، نصرت الله محمدالله معاون رئیس ارکستر ملی تاجیکستان و محمدی مظفر معاون سفیر تاجیکستان در تهران با حضور در تالار وحدت با مدیران بنیاد رودکی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار که به میزبانی...

وب‌گاه خبر آنلاین

طی شب‌های آینده و در آستانه سال نو در 6 سالن تهران بیش از 40 کنسرت برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارس خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، هشتمین دوره رقابت کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان در حالی 5 و 6 اسفند ماه در تنکابن برگزار شد که در نهایت بانک شهر به قهرمانی این مسابقات رسید. امیر حسین فیروزپور ملی‌پوش کشورمان که در ترکیب بانک شهر حضور داشت در گفتگو با ما، اظهار داشت: مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان در بالاترین سطح خود پیگیری شد و با هماهنگی رضا یزدانی سرمربی بانک شهر در مدت...

خبرگزاری تسنیم

طی حکمی مدیرعامل بنیاد رودکی، علیرضا پولاد به عنوان مدیر روابط عمومی این بنیاد منصوب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکس‌های جدیدی که سحر دولتشاهی با «همایون شجریان» منتشر کرد. عکس‌های جدیدی که سحر دولتشاهی با «همایون شجریان» منتشر کرد. همایون شجریان (زاده 31 اردیبهشت 1354) خواننده، آهنگساز و نوازنده موسیقی سنتی ایرانی و موسیقی تلفیقی است. او فرزند محمدرضا شجریان، موسیقی‌دان و خواننده موسیقی سنتی ایرانی است. او مدیر شرکت فرهنگی هنری دل‌آواز نیز می‌باشد.

وب‌گاه ورزش سه

هشتمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام باشگاههای جهان با قهرمانی قابل پیش بینی تیم بانک شهر به پایان رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ما در جهان‌های گوناگون، متقارن و گاه متضاد و پرکشاکشی زندگی می‌کنیم. شاید برای ما ایرانیانی که در خارج از ایران زندگی می‌کنیم، استفاده از سه تقویم، نشانه سه جهان باشد. تقویم هجری خورشیدی که تقویم رسمی کشور ماست، تقویم هجری قمری که مناسبت‌های دینی و مذهبی را با آن می‌سنجیم و تقویم میلادی که ناگزیر از نگاه به این تقویم و گذران روزمره زندگی در این سوی جهانیم. اما جهان‌های دیگری هم وجود...

وب‌گاه فرارو

رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان با قهرمانی شاگردان رضا یزدانی به پایان رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان با قهرمانی شاگردان رضا یزدانی به پایان رسید.

وب‌گاه ورزش سه

تیم بانک شهر ایران به عنوان قهرمانی هشتمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان دست پیدا کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بانک شهر عنوان قهرمانی مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد.

خبرگزاری تسنیم

تنها برد تیم هندی مقابل بانک شهر در فینال باشگاه‌های جهان با برتری سجاد غلامی مقابل علی سوادکوهی رقم خورد.

خبرگزاری ایرنا

تنکابن - ایرنا - تیم بانک شهر با سرمربیگری رضا یزدانی با برتری برابر نماینده هند، قهرمان هشتمین دوره جام باشگاه‌های جهان شد.

خبرگزاری تسنیم

شاگردان رضا یزدانی با رسیدن به برد ششم در فینال و پیش از رسیدن به کشتی‌گیران ایرانی تیم هندی، قهرمانی خود در مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان قطعی کردند.

خبرگزاری تسنیم

نایب قهرمان جهان و قهرمان کشتی اروپا می‌گوید کشتی ایران هم در سال‌های گذشته یکی مثل عبدالرشید سعدالله‌یف داشته است، یک تانک ایرانی.