جمعه 13 مهر 1403

موشک کوتاه‌برد

موشک کوتاه‌برد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز پژوهشی «نشنال اینترست» به مقام‌های آمریکایی هشدار داد که ایران توانایی وارد کردن آسیب جدی یا غرق کردن ناوهای هواپیمابر آمریکا را دارد و با این اقدام می‌تواند تاریخ را تغییر دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرکز پژوهشی «نشنال اینترست» به مقام‌های آمریکایی هشدار داد که ایران توانایی وارد کردن آسیب جدی یا غرق کردن ناوهای هواپیمابر آمریکا را دارد و با این اقدام می‌تواند تاریخ را تغییر دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هند یک موشک بالستیک جدید با قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای آزمایش کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وال‌استریت ژورنال به نقل از مقام‌های آمریکایی مدعی شد که روسیه در حال برنامه‌ریزی برای خرید موشک‌های بالستیک کوتاه‌برد از ایران است. وال‌استریت ژورنال به نقل از مقام‌های آمریکایی مدعی شد که روسیه در حال برنامه‌ریزی برای خرید موشک‌های بالستیک کوتاه‌برد از ایران است. وال‌استریت ژورنال به نقل از مقام‌های آمریکایی مدعی شد که روسیه در حال برنامه‌ریزی برای خرید موشک‌های بالستیک کوتاه‌برد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

شناورهای نیروی دریایی ارتش پس از هر مأموریت و در هر دوره مشخص به تجهیزات به‌روز و جدیدی مجهز می‌شوند، در این بین تجهیز ناوشکن دنا پس از مأموریت طولانی‌مدت اخیر، به موشک‌های پدافندی عمودپرتاب یکی از گزینه‌های اصلی برای ارتقای این ناو است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار نقدی با بیان این که تحلیل اشتباه سران مختلف کشورهای غربی در حوادث پارسال کشور ما یک رسوایی برای آنها بود اضافه کرد: اگر جای مسؤولان اروپا و آمریکا بودم پژوهشکده‌هایی که تحلیل اشتباه و غلط ارائه دادند را با بولدوزر صاف می‌کردم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به دنبال اقدام جنایت کارانه نظامیان صهیونیستی علیه معتکفین در مسجدالاقصی رزمندگان مقاومت با 44 راکت از سمت غزه در جنوب سرزمین‌های اشغالی و ده‌ها راکت از سمت جنوب لبنان (شمال سرزمین‌های اشغالی) مواضع صهیونیست‌ها را مورد هدف قرار دارند. اقدامی که منجر به هراس صهیونیست‌ها و آرامش و احساس رضایت معتکفین در مسجدالاقصی شد. در همین راستا «حمزه احمد»...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کره شمالی اعلام کرد که حمله اتمی به کره جنوبی را با پرتاب موشک بالستیک شبیه‌سازی کرده است؛ موشکی که پیش‌تر (روز یکشنبه) پرتاب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش‌های کره جنوبی و ژاپن پرتاب موشک کوتاه‌برد به سوی آب‌های شرقی شبه‌جزیره کره را تایید کردند. این پنجمین بار در ماه جاری است که رهبر کره شمالی در اعتراض به بزرگترین رزمایش نظامی مشترک ایالات متحده و کره جنوبی در سال‌های اخیر واکنش نشان می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رسانه‌های کره جنوبی به نقل از مقامات این کشور اعلام کردند که کره شمالی یک آزمایش موشکی جدید انجام داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفر 10ساعته چهارشنبه هفته گذشته ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین، به آمریکا و به‌خصوص سخنرانی 25‌دقیقه‌ای او در کنگره آمریکا و موضع تقابلی گرفتن علیه ایران حکایت از آن دارد که کی‌یف در مسیر برگشت‌ناپذیر روابط با تهران گام برداشته است. در مقابل هم تندترشدن بی‌سابقه لحن زلنسکی علیه ایران، واکنش دستگاه سیاست خارجی را به دنبال داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تندتر شدن بی‌سابقه لحن ولادیمیر زلنسکی علیه ایران، واکنش دستگاه سیاست خارجی را به دنبال داشت. در این زمینه سخنگوی وزارت امور خارجه اتهامات تکراری و اظهارات خارج از نزاکت رئیس‌جمهوری اوکراین در کنگره آمریکا در ارتباط با جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری یونهاپ کره به نقل از ارتش کره‌جنوبی گزارش داد، کره‌شمالی برای دومین روز متوالی در بحبوحه مانورهای دریایی واشنگتن - سئول، یک موشک دیگر شلیک کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کره‌شمالی امروز (پنج‌شنبه) برای دومین روز متوالی در بحبوحه مانورهای دریایی واشنگتن - سئول، یک موشک دیگر شلیک کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کره شمالی یک موشک که نوع آن مشخص نیست، به سمت دریای ژاپن شلیک کرده که بیرون از منطقه انحصاری اقتصادی ژاپن افتاده و فعلا هم خسارتی گزارش نشده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صنایع دفاعی کشورمان در سال های اخیر به دستاوردهای متفاوتی در حوزه سامانه‌های کوتاه‌برد دست یافته‌اند.