دوشنبه 18 تیر 1403

مولابیگی: قانون اساسی کشور ما جزو قوانین اساسی مترقی دنیا است + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
مولابیگی: قانون اساسی کشور ما جزو قوانین اساسی مترقی دنیا است + فیلم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا مولابیگی عضو حقوقدان شورای نگهبان در ستاد انتخابات خارج از کشور ابراز امیدواری کرد که شاهد حضور حداکثری مردم در داخل و خارج از کشور پای صندوق‌های رأی باشیم. وی با گرامیداشت یاد شهید امیرعبداللهیان، از دست اندرکاران برگزاری انتخابات در خارج از کشور تشکر کرد و گفت: امیدوارم مردم حضور پرشوری داشته باشند و از هموطنان خارج از کشور برای حضور...

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا مولابیگی عضو حقوقدان شورای نگهبان در ستاد انتخابات خارج از کشور ابراز امیدواری کرد که شاهد حضور حداکثری مردم در داخل و خارج از کشور پای صندوق‌های رأی باشیم.

وی با گرامیداشت یاد شهید امیرعبداللهیان، از دست اندرکاران برگزاری انتخابات در خارج از کشور تشکر کرد و گفت: امیدوارم مردم حضور پرشوری داشته باشند و از هموطنان خارج از کشور برای حضور در پای صندوق‌های رأی تشکر می‌کنم.

این عضو شورای نگهبان با اشاره به هماهنگی بسیار خوب بین وزارت خارجه، وزارت کشور و شورای نگهبان در این دوره از انتخابات، افزود: پس از گذشت 57 روز از شهادت آیت‌الله رئیسی، نظام با اقتدار انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری را برگزار می‌کند.