جمعه 15 تیر 1403

میرتاج الدینی: نامزدهای انتخاباتی با امیدآفرینی موجب افزایش مشارکت مردم شوند

وب‌گاه الف مشاهده در مرجع
میرتاج الدینی: نامزدهای انتخاباتی با امیدآفرینی موجب افزایش مشارکت مردم شوند

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: نامزدهای انتخاباتی نباید در صحبت‌های خود با امواج سیاه نمایی مردم را ناامید کنند؛ یعنی اگر کاستی ها و مشکلات گفته می‌شود، نقاط روشن و دستاوردهای انقلاب نیز گفته شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا میرتاج الدینی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و فعال سیاسی در گفت‌وگو با ایسنا درباره لزوم مشارکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: مرحله اول چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری به شکل خوب و آزادانه‌ای برگزار شد؛ چرا که اساسا تمام جبهه‌ها نامزد موردنظر خود را در انتخابات داشتند.

وی ادامه داد: مشارکت بالای مردم در انتخابات اقتدار داخلی و خارجی جمهوری اسلامی را به همراه خواهد داشت. از سوی دیگر نظام جمهوری اسلامی، نظامی مردم سالار است و اقتدار آن به حضور مردم در عرصه های مهم از جمله عرصه انتخابات بستگی دارد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اما حضور مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری قطعا مهم تر و تعیین کننده خواهد بود و امیدوارم شاهد مشارکت خوب مردم در روز جمعه باشد.

حجت الاسلام و المسلمین میرتاج الدینی درباره عملکرد دو نامزد انتخاباتی در مناظرات گفت: دو نامزد انتخاباتی باید به گونه ای در صحبت کنند که موجب افزایش حضور مردم در انتخابات پیش رو شود؛ بنابراین نباید با امواج سیاه نمایی امید مردم ناامید کرد؛ یعنی اگر کاستی‌ها و مشکلات گفته می‌شود، نقاط روشن و دستاوردهای انقلاب نیز گفته شود.