جمعه 30 شهریور 1403

میرحسینی: پیاتزا خوش شانس است / ایران به آسیا اعتبار می‌دهد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
میرحسینی: پیاتزا خوش شانس است / ایران به آسیا اعتبار می‌دهد

پیشکسوت والیبال گفت: اگر همه امکانات در اختیار پیاتزا باشد، می‌تواند روزهای خوبی را برای والیبال ایران به ارمغان بیاورد.

- اخبار ورزشی -

عباسعلی میرحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد میزبانی یزد از مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: نه به خاطر اینکه خودم یزدی و از مربیان تیم شهداب یزد هستم، میزبانی یزد، انصافا فوق‌العاده بود. مدیران شهداب و شهر یزد برای مسابقات باشگاه‌های آسیا سنگ تمام گذاشتند و همه چیز اعم از اسکان، سالن و رفت‌و‌آمد بی‌نظیر بود. همه از این مسابقات لذت بردند.

فولاد سیرجان قهرمان جام باشگاه‌های والیبال آسیا 2024 شد

پیشکسوت والیبال ادامه داد: زیبایی و اعتبار مسابقات باشگاه‌های آسیا به دلیل حضور تیم‌های ایرانی است. در واقع، تیم‌های ایرانی به مسابقات باشگاه‌های آسیا، اعتبار می‌دهند و کنفدراسیون والیبال آسیا باید توجه و دید ویژه‌ای به تیم‌های ایرانی داشته باشد.

مربی تیم پایه شهداب در مورد شکست 3 بر صفر شهداب یزد در بازی فینال مقابل فولاد سیرجان گفت: رحمان محمدی‌راد به عنوان سرمربی شهداب در مورد دلایل فنی شکست تیمش بهتر می‌تواند صحبت کند و من تمایلی برای صحبت در این مورد ندارم اما شهداب در بازی فینال، خودش نبود و سیرجان هم بسیار کم اشتباه ظاهر شد.

میرحسینی در مورد حضور روبرتو پیاتزا به عنوان سرمربی در رأس کادر فنی تیم ملی ایران تصریح کرد: شخصا ترجیح می‌دادم «خاویر وبر» سرمربی ایران شود اما پیاتزا هم از مربیان هوشیار و صاحب سبک جهان است. اگر همه امکانات در اختیار او باشد، می‌تواند روزهای خوبی را برای والیبال ایران به ارمغان بیاورد.

او به گروه‌بندی مسابقات قهرمانی جهان 2025 اشاره کرد: تیم ملی با فیلیپین، مصر و تونس هم گروه شده که بسیار خوب است و می‌تواند برای تیم ایران در حکم بازی تدارکاتی برای مراحل بالاتر باشد. با این حال نباید هیچ حریفی را دستکم گرفت. پیاتزا در این مورد بسیار خوش شانس است.