شنبه 15 اردیبهشت 1403

میرزامحمدی: آتش زدن پرچم ایران یعنی آتش زدن پرچم اهل بیت / جمهوری اسلامی نباشد حرمی باقی نمی‌ماند

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
میرزامحمدی: آتش زدن پرچم ایران یعنی آتش زدن پرچم اهل بیت / جمهوری اسلامی نباشد حرمی باقی نمی‌ماند

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمد میرزامحمدی سخنرانی مذهبی در خصوص اغتشاشات اخیر و شهادت جمعی از هموطنان در حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ (ع) اظهار داشت: ما نوکری بلد نیستیم. نوکری امام حسین (ع) به هر قیمتی جذب کردن افراد نیست.

وی افزود: امام رضا (ع) مدال نوکری را به دعبل داد اما به او یک هشدار داد: «فلا تقصر عن نصرنا ما دمت حیا؛ تا آخرین نفس از نصرت ما کوتاهی نکنی» یعنی دعبل پای این علم ماندن هنر می‌خواهد و به شعار نیست.

میرزامحمدی با اشاره به اینکه امروز نصرت اهل بیت (ع) به معنای نصرت ولی فقیه است، گفت: امروز تنها پرچمی که مدافع اهل بیت (ع) است، جمهوری اسلامی ایران است و آتش زدن پرچم ایران به معنای آتش زدن پرچم اهل بیت (ع) است لذا دیدید کنار پرچم ایران، پرچم اباعبدالله (ع) و مسجد را هم آتش زدند.

این سخنران مذهبی افزود: چرا برخی نمی‌خواهند بفهمند؟ برای همه چیز توئیت زدند، بعد مسجد، خیمه و قرآن آتش زدند اما لال بودند. کجا نان و نمک امام حسین (ع) خوردی؟ چه نان و نمکی را قاطی نان و نمک امام حسین (ع) کردی؟

وی تصریح کرد: امروز اگر از این حریم دفاع نکنی، حرمی باقی نخواهد ماند. کبریت بی‌خطر شدی که آهسته بروی و آهسته بیایی تا گربه شاخت نزند. این اصالت نوکری نیست. مستمع این فرد چه می‌شود؟ قیامت می‌توانید پاسخ دهید؟

فیلم این سخنرانی را اینجا ببینید:

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید مسجد محمد میرزامحمدی فتنه اغتشاش مداح اهل بیت حرم اهل بیت قرآن جمهوری اسلامی ایران امام حسین این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است