چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

میزان شهریه دوره کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
میزان شهریه دوره کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد

به گزارش خبرنگار گروه دنشگاه خبرگزاری فارس، شهریه دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی برابر مصوبه هیات امنای دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد.

مبنای محاسبه شهریه و نحوه پرداخت آن برای پذیرفته شدگان دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال 1401 به شرح جدول زیر است:

براساس این گزارش، مبالغ اعلام شده در جدول بالا، به ریال است، امکان افزایش شهریه ثابت و متغیر، با توجه به نظر هیات امنای دانشگاه، وجود دارد.

حق نظارت دانشگاه 15 درصد از کل شهریه ثابت و متغیر است، شهریه ثابت برای طول دوره تحصیلی ثابت بوده ولی میزان شهریه متغیر در هر سال تحصیلی توسط هیات امنای دانشگاه اعلام و برای همه دانشجویان اجرا می‌شود.

شهریه تمامی رشته محل‌های مراکز آموزش علمی کاربردی مستقر در مناطق آزاد به میزان یک و نیم برابر شهریه دوره های مشابه در مراکز علمی کاربردی سایر مناطق کشور است، البته این ضریب برای آن دسته از دانشجویان بومی که مدرک دیپلم متوسطه خود را از آن منطقه آزاد اخذ کرده باشند، اعمال نمی‌شود.

شهریه پرداختی دانشجویان منصرف از تحصیل، چنانچه انصراف از تحصیل آنها بعد از مهلت حذف و اضافه باشد، بازگردانده نمی‌شود و در صورتی که زمان انصراف از تحصیل قبل از مهلت مذکور باشد، فقط شهریه متغیر آن نیمسال قابل برگشت است و شهریه ثابت و حق نظارت بازگردانده نمی‌شود.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید شهریه دوره کارشناسی کارشناسی دانشگاه این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
میزان شهریه دوره کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد 2