پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

میزبانی برنابئو در خطر است / خشم پرز از وینیسیوس: رشته‌ها را پنبه کردی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
میزبانی برنابئو در خطر است / خشم پرز از وینیسیوس: رشته‌ها را پنبه کردی!

صحبت‌های وینیسیوس درباره نژادپرستی در اسپانیا باشگاه رئال مادرید و فلورنتینو پرز را از او به‌شدت عصبانی کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فکرش را نمی‌کرد که وینیسوس جونیور ضربه بزرگی به تلاش‌های باشگاه برای اینکه ورزشگاه برنابئو میزبان جام جهانی 2030 بشود وارد کند. اما این اتفاق در مصاحبه جنجالی او افتاد.

وینیسیوس که صحبت‌های تندی درباره نژادپرستی در اسپانیا مطرح کرد، پیشنهاد داد که در صورت ادامه حملات نژادپرستانه میزبانی جام جهانی از این کشور گرفته شود.

ستاره برزیلی در این مصاحبه گفته بود: "اگر نژادپرستی در اسپانیا تا پیش از 2030 ریشه‌کن نشود باید جام جهانی را به کشور دیگری ببرند. ما به اندازه کافی زمان برای تغییر داشتیم. امیدوارم اسپانیا این را بفهمد که توهین کردن به دیگران به خاطر رنگ پوست‌شان می‌تواند چقدر خطرناک باشد و تبعات داشته باشد."

گزارش‌ها در اسپانیا حاکی از آن است رئال مادرید از این حرف‌های وینیسیوس خشمگین است. آنها اعتقاد دارند که ستاره برزیلی تمام زحمات اخیر آنها را با خطر مواجه کرده است.

به خصوص به این خاطر که فلورنتینو پرز شخصا علاقه زیادی به این دارد که میزبان فینال جام جهانی 2030 ورزشگاه سانتیاگو برنابئو باشد. پرز معتقد است برنابئو در این صورت بعد از ماراکانا، دومین ورزشگاهی خواهد شد که دو بار فینال جام جهانی را میزبانی کرده و این می‌تواند وجهه رئال را افزایش دهد.

رئال به خصوص از زمان‌بندی این صحبت‌های وینیسیوس ناراحت است. او بلافاصله پیش از شروع فیفا دی سپتامبر این صحبت‌ها را مطرح کرد و سپس اسپانیا را ترک کرده و راهی برزیل شد. رئال اعتقاد دارد در زمانی دیگر می‌توانست جو ایجاد شده را از نظر رسانه‌ای مدیریت کند.

میزبانی برنابئو در خطر است / خشم پرز از وینیسیوس: رشته‌ها را پنبه کردی! 2