جمعه 10 فروردین 1403

میزبانی بوستان بزرگ ولایت از ویژه برنامه «روی خط زندگی» در فصل تابستان

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
میزبانی بوستان بزرگ ولایت از ویژه برنامه «روی خط زندگی» در فصل تابستان

به گزارش خبرگزاری فارس، همزمان با فرارسیدن فصل تابستان برنامه های اوقات فراغت ویژه بانوان و دختران با عنوان «روی خط زندگی» با رویکرد آموزشی، ورزشی، فرهنگی، هنری و تفریحی در بوستان بانوان منطقه19 برگزار می شود.

مهدی هدایت شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: اوقات فراغت فرصت مناسبی برای انجام فعالیت های فراغتی است که با بهره گیری از ظرفیت های بوستان بانوان منطقه و افزایش ارتقای سطح همبستگی، نشاط اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت بانوان و دختران تهرانی خدمات ورزشی، آموزشی و فراغتی را به دختران و بانوان ارائه می‌شود.

وی افزود: گالری هنر شامل شمع سازی، هنر ویترای، چرم دوزی، موسیقی تمامی سازها، طراحی، نقاشی کودک، نقاشی رنگ روغن، گلدوزی با دست، استخرروباز، سالن ورزشی بادی میکس، اسکیت، بسکتبال، والیبال، ژیمیناستیک، سالن بدنسازی، ترامپولین، دوچرخه سواری را با تخفیفات 20 درصدی ویژه اردوهای دانش آموزی با ارائه مدرک معتبر از اداره آموزش و پرورش و بانوان شاغل در شهرداری و فرزندان آنها ارائه می‌کند.

شهردار منطقه در ادامه بیان کرد: به منظور تامین سلامت و نشاط روحی بانوان، دختران و کودکان بازی های ورزشی، هنری و فکری خلاقیت محور وگروه محورمانند پاتوق های ورزشی شاد، کارگاه آموزش مهارت آموزی ویژه کودکان، کارگاه مشاوره در محوطه این بوستان برگزار می شود.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید اوقات فراغت بوستان بزرگ ولایت منطقه19 این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است