چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

میزبانی در استادیوم بدون تماشاگر / داماش در مسیر پرسپولیس و استقلال

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
میزبانی در استادیوم بدون تماشاگر / داماش در مسیر پرسپولیس و استقلال

داماش در شرایطی اولین بازی خود در بازگشت به لیگ آزادگان را در استادیوم عضدی برگزار خواهد کرد که هوادارانش قادر به همراهی با این تیم نخواهند بود.

به گزارش "ورزش سه"، داماش گیلان طی دو فصل اخیر توانسته خود را به لیگ دسته اول برساند و اکنون به پشتوانه هواداران خود امیدوار است شرایط مناسبی را در این فصل پشت سر گذاشته و با دستیابی به ثبات لازم، در ادامه جاه‌طلبی بعدی خود را طی کند.

فصل جدید لیگ دسته اول اما در شرایطی امروز با برگزاری چند دیدار استارت خواهد خورد که در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها، داماش در رشت میزبان مس کرمان خواهد بود.

با این حال اکنون با نظر شورای تامین استان گیلان، حضور هواداران در استادیوم شهید عضدی میسر نخواهد بود و داماش باید اولین جدال خانگی خود را بدون حضور تماشاگران متعصب خود برگزار کند. طی چند هفته اخیر و در لیگ برتر نیز، استادیوم آزادی شرایط حضور هواداران استقلال و پرسپولیس را نداشته و اکنون باید دید استادیوم عضدی که بعد از سال‌ها بازسازی شده و در دست بهره‌برداری قرار گرفته، چه زمانی قادر به پذیرایی از هواداران دو تیم داماش و سپیدرود باشد.

طی سال‌های اخیر به دلیل بازسازی استادیوم شهید عضدی، استادیوم سردار جنگل میزبانی از تیم‌های رشتی را برعهده داشت و هواداران گیلانی امیدوار بودند با آماده‌سازی استادیوم قدیمی و نوستالژیک خود بتوانند بار دیگر روی سکوهای آن، حامی تیم‌های محبوب خود باشند که در اولین بازی فصل این شرایط فراهم نشد.

عکس: علی رفعتی

میزبانی در استادیوم بدون تماشاگر / داماش در مسیر پرسپولیس و استقلال 2
میزبانی در استادیوم بدون تماشاگر / داماش در مسیر پرسپولیس و استقلال 3
میزبانی در استادیوم بدون تماشاگر / داماش در مسیر پرسپولیس و استقلال 4
میزبانی در استادیوم بدون تماشاگر / داماش در مسیر پرسپولیس و استقلال 5
میزبانی در استادیوم بدون تماشاگر / داماش در مسیر پرسپولیس و استقلال 6
میزبانی در استادیوم بدون تماشاگر / داماش در مسیر پرسپولیس و استقلال 7
میزبانی در استادیوم بدون تماشاگر / داماش در مسیر پرسپولیس و استقلال 8
میزبانی در استادیوم بدون تماشاگر / داماش در مسیر پرسپولیس و استقلال 9