جمعه 28 اردیبهشت 1403

میکائیلی: یک ماه برای کشتی با تیم «سازین سعید» استرس داشتم / توان میزبانی نداشتیم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
میکائیلی: یک ماه برای کشتی با تیم «سازین سعید» استرس داشتم / توان میزبانی نداشتیم

سرمربی تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد تاکید کرد که تیمش در رقابت‌های لیگ برتر میزبانی نگرفته چون شرایط آن را نداشته است.

- اخبار ورزشی -

روح‌اله میکائیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص پیروزی تیمش در هفته اول لیگ برتر کشتی فرنگی مقابل تیم سازین سعید اندیمشک اظهار داشت: یک ماه برای این کشتی استرس داشتم چون توان مالی ما بالا نیست و اندیمشک هم میزبان این مسابقه بود. کشتی صبح را 6-4 بردیم و عصر هم 8-2 برنده شدیم.

وی ادامه داد: پول و بودجه ما به اندازه‌ای نیست که با فولاد رقابت کنیم، اما به دنبال این هستیم که به عنوان تیم دوم از گروه‌مان صعود کنیم. به هرحال وقتی پای قرارداد و پول وسط می‌آید استرس کار بیشتر می‌شود. قبلا که تیم می‌دادیم و بچه‌های باشگاه خودمان در مسابقات شرکت می‌کردند، دردسرهای تیم‌داری را نداشتیم اما وقتی پای قرارداد در میان باشد نسبت به اسپانسر تعهد داری و نتیجه خیلی اهمیت پیدا می‌کند، هم استرس نتیجه هست و هم پول بچه‌ها. البته که دانشگاه آزاد طبق قرارداد به موقع عمل کرده و از این نظر هیچ مشکلی نداشته‌ایم.

سرمربی سابق تیم ملی جوانان فرنگی دررابطه با اینکه آیا کشتی‌گیر ملی‌پوش هم به جمع‌شان اضافه می‌شود، گفت: نه نمی‌گیریم، پول‌مان کم است. باید دید در مرحله آخر می‌توانیم کشتی‌گیری را جذب کنیم یا نه.

میکائیلی درباره هفته دوم مسابقات که پیش روست، عنوان کرد: دو برد در هفته اول داریم و در هفته دوم هم سوم آذر در اهواز با شهرداری مسجد سلیمان کشتی می‌گیریم. ما اصلا میزبانی نگرفتیم چون شرایطش را نداشتیم. این فقط مختص به ما نبود و برخی تیم‌های دیگر هم از نظر مالی توان میزبانی ندارند.

امیدواری کشتی‌گیران روس به بازگشت برای المپیک پاریس