دوشنبه 16 مهر 1403

نتایج آزمون ورودی دوره دوم متوسطه مدارس نمونه دولتی زنجان اعلام شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نتایج آزمون ورودی دوره دوم متوسطه مدارس نمونه دولتی زنجان اعلام شد

زنجان - ایرنا - رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزش استان زنجان گفت: نتایج آزمون ورودی دوره دوم متوسطه مدارس نمونه دولتی این استان امروز / شنبه / اعلام شد و متقاضیان برای دریافت نتایج خود می توانند به نشانی اینترنتی http://sabtenam.zanjanedu.ir مراجعه کنند.

محمد خندان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس داوطلبان با شماره ملی و گذر واژه اولیه ورود به سامانه فقط از طریق نشانی اینترنتی یاد شده نسبت به مشاهده نتایج آزمون خود اقدام کنند.

وی اظهار داشت: برای مدیریت بهتر، کاهش مراجعه حضوری و رعایت فاصله گذاری اجتماعی قبول شدگان در آزمون پس از تماس تلفنی (شماره مندرج در سامانه ثبت نام) از طرف آموزشگاه نمونه دولتی مورد پذیرش قرار گرفته و سپس جهت ثبت نام با همراه داشتن مدارک ثبت نام به مدرسه مورد پذیرش مراجعه می کند.

رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی استان زنجان ادامه داد: لیست اسامی ذخیره مدارس نمونه دولتی دوم متوسطه پس از احصای ظرفیت خالی به مدارس نمونه دولتی اعلام خواهد شد که با تماس تلفنی به پذیرفته شدگان اعلام خواهد شد.

وی اظهار داشت: در این دوره از آزمون، سه هزارو 56 داوطلب شرکت کرده بودند که از این 2 هزارو 837 نفر در جلسه حضور یافتند.

وی اضافه کرد: در این آزمون 729 نفر در شاخه های نظری، ریاضی و فیزیک، علوم انسانی و علوم تجربی پذیرفته شدند که هر مدرسه 27 نفر یک کلاسه تشکیل خواهند داد و یک هنرستان فنی پسرانه در زنجان نیز 64 نفر در رشته های الکتروتکنیک و الکترونیک پذیرش خوا هند کرد که در مجموع 793 نفر را شامل می شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: ثبت اعتراضات احتمالی داوطلبان به نتیجه آزمون فقط از طریق سایت ثبت نام امکان پذیر است.

هم‌اکنون حدود 200 هزار دانش‌آموز در 2 هزارو 550 مدرسه سطح استان زنجان مشغول به تحصیل هستند.

*س_برچسب‌ها_س*