شنبه 7 مهر 1403

نتایج کمانداران جوان کشورمان در دور مقدماتی قهرمانی آسیا

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
نتایج کمانداران جوان کشورمان در دور مقدماتی قهرمانی آسیا

مسابقات تیراندازی با کمان نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا از امروز با برگزاری بازی‌های مقدماتی آغاز شد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات تیراندازی با کمان نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا از امروز با برگزاری بازی‌های مقدماتی در چین‌تاپیه آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

ریکرو زیر 21 سال:

محمد حسین گلشنی در مسابقات مقدماتی ریکرو با امتیاز 651 در رده هشتم ایستاد. وی پس از استراحت در دور نخست، فردا در دور دوم مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از هنگ‌کنگ می‌رود.

یسنا پورماهانی در مسابقات مقدماتی ریکرو با امتیاز 621 در رده هفتم قرار گرفت. وی فردا در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ویتنام می‌رود.

کامپوند زیر 21 سال:

ابوالفضل سلطانی نژاد در مسابقات مقدماتی با امتیاز 691 در رده هفتم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور نخست، فردا در دور دوم به مصاف برنده دیدار ایران و امارات می‌رود.

احسان شعبانی‌بهار در مسابقات مقدماتی با امتیاز 688 در رده نهم قرار گرفت. وی فردا در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از هنگ‌کنگ می‌رود.

امیررضا عزیزی در مسابقات مقدماتی با امتیاز 685 در رده دهم قرار گرفت. وی فردا در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از امارات می‌رود.

سارا جلالی در مسابقات مقدماتی با امتیاز 673 در رده نهم ایستاد. وی پس از استراحت در دور نخست، فردا در دور دوم به مصاف کمانداری از سنگاپور می‌رود.

تیم میکس ریکرو جوانان کشورمان با ترکیب محمدحسین گلشنی و یسنی پورماهانی با امتیاز 1272 در رده پنجم قرار گرفت و تیم ایران پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، دوشنبه به مصاف تیم ویتنام می‌رود.

تیم کامپوند جوانان ایران با ترکیب ابوالفضل سلطانی نژاد، احسان شعبانی‌بهار، امیررضا عزیزی با امتیاز 2064 در رده سوم ایستاد و پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، دوشنبه در دور دوم به مصاف تیم چین تایپه می‌رود.

تیم میکس کامپوند جوانان کشورمان با ترکیب سارا جلالی و ابوالفضل سلطانی نژاد با امتیاز 1364 در رده سوم قرار گرفت و تیم ایران پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، دوشنبه به مصاف تیم بنگلادش می‌رود.