جمعه 7 اردیبهشت 1403

نخستین بانوی مدال‌آور وزنه‌برداری ایران مصدوم شد

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
نخستین بانوی مدال‌آور وزنه‌برداری ایران مصدوم شد

«سیده الهام حسینی» به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو برای جراحی به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش ایرنا، حسینی در این خصوص گفت: از اوایل ماه گذشته در تمرینات دردی در ناحیه زانو احساس کردم و به همین دلیل چند روز استراحت کردم. با شروع شدن مجدد تمرینات فهمیدم نمی‌توانم تمرین کنم.

وی اظهار داشت: در تماس با فدراسیون، «مریم منظمی» و «داود باقری» نایب رییسان فدراسیون من را به فدراسیون پزشکی - ورزشی معرفی کردند. بعد از انجام ام‌آرآی مشخص شد مینیسک داخلی پایم پاره شده است. با پیگیری‌های انجام شده، قرار شد پایم را جراحی کنم.

حسینی در خصوص مدت دوره نقاهت این عمل جراحی خاطرنشان کرد: بین 4 تا 6 هفته زمان می‌برد تا بتوانم به تمرینات برگردم. با توجه به بدنسازی‌هایی که انجام دادم، خیلی زود می‌توانم به تمرینات برگردم.

«سیده الهام حسینی» در رقابت‌های بین‌المللی وزنه‌برداری جام نعیم سلیمان اوغلو به عنوان بازی‌های گزینشی المپیک 2020 توکیو آبان ماه سال گذشته در ترکیه برگزار شد که حسینی در دسته 76 کیلوگرم زنان به مصاف سه حریف خود رفت و موفق شد با 88 کیلوگرم در یک ضرب، 110 کیلوگرم در دو ضرب و 198 کیلوگرم در مجموع مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کند و نام خود را به عنوان اولین زن مدال‌آور ایران در تاریخ ثبت کند.

بیشتر بخوانید: پخش زنده مسابقات بسکتبال زنان برای اولین بار لینک کوتاه: asriran.com/003B4z