شنبه 15 اردیبهشت 1403

نرخ ارز

نرخ ارز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا عقب نشست، قیمت سکه امامی به 42,150,000 (چهل و دو میلیون و یکصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.36 درصدی داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کارشناس بازار خودرو ضمن انتقاد از نحوه عرضه خودروهای وارداتی گفت: با اینکه هم اکنون قیمت انها 3 برابر قیمت واقعی است اما همچنان گران تر خواهند شد. یک کارشناس بازار خودرو ضمن انتقاد از نحوه عرضه خودروهای وارداتی گفت: با اینکه هم اکنون قیمت انها 3 برابر قیمت واقعی است اما همچنان گران تر خواهند شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ بازار خودرو طی سه ماه اخیر شرایط آشفته‌ای از نظر قیمت پیدا کرده...

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درباره هزینه ارزی حج تمتع در سال 1403 گفت: نسبت به سال گذشته 319 دلار کمتر است. نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درباره هزینه ارزی حج تمتع در سال 1403 گفت: نسبت به سال گذشته 319 دلار کمتر است. به گزارش عرشه آنلاین؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع 1403 از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد و درباره...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حج و زیارت در همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج که در قم برگزار شد، از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع1403 از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد و گفت: هزینه ارزی حج نسبت به سال گذشته 319 دلار کمتر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع1403 از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

14 عضو باشگاه 100 میلیارد دلاری‌های جهان در حالی سال 2024 را آغاز کرده‌اند که سهمی حدود 0.44 درصد از کل ثروت جهان را در اختیار دارند؛ ثروتی که مجموع آن بالغ بر 454 تریلیون دلار در سال 2022 اعلام شده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ در دنیای امروز جایگاه و امکاناتی وجود دارد که فقط با پول می توان خرید، مانند عضویت در باشگاه 100 میلیارد دلاری جهان؛ امکانی که تنها در صورت داشتن ثروتی چند میلیارد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: هزینه ارزی حج نسبت به سال گذشته 319 دلار کمتر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع1403 از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد و درباره اعتراض‌هایی که به قیمت حج امسال شده است، گفت: هزینه ارزی حج نسبت به سال گذشته 319 دلار کمتر است، تغییرات نرخ ارز و بلیت هواپیما موجب همپوشانی در هزینه‌ها شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

14 عضو باشگاه 100 میلیارد دلاری‌های جهان در حالی سال 2024 را آغاز کرده‌اند که سهمی حدود 0.44 درصد از کل ثروت جهان را در اختیار دارند؛ ثروتی که مجموع آن بالغ بر 454 تریلیون دلار در سال 2022 اعلام شده است.

وب‌گاه گسترش

نرخ ارز در تهران در یک روز دیگر کاهش یافت. نرخ دلار آزاد در بازار روز گذشته از محدوده 64 و 65 هزار تومانی خارج شده و برای برخی ساعات در کانال 63 قرار گرفت. کاهش ریسک‌های سیاسی عامل اصلی این روند کاهشی است.

وب‌گاه فرارو

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، گفت: در حج پیش‌رو کمترین نرخ اعزام خادمان و عوامل را نسبت به تمام دوره‌های گذشته حج خواهیم داشت و با کاستن از تعداد خادمان، تعداد هفت کاروان به زائران خانه خدا افزوده شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت تا یکشنبه برنامه خود برای مقابله با مشکلات ارزی را ارائه نکند ما این موضوع را در صحن مجلس دنبال خواهیم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه اختیارهای موجود در قانون دائمی را به رئیس بانک مرکزی دادیم و هر چه ایشان در جلسه سران قوا بیان کردند قبول کردیم اما شرایط کنونی نشان می‌دهد که هم رویکرد اقتصادی و هم رویکرد مدیریتی در موضوع ارز دچار اشکال است.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع1403 از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد و درباره اعتراض‌هایی که به قیمت حج امسال شده است، گفت: هزینه ارزی حج نسبت به سال گذشته 319 دلار کمتر است، تغییرات نرخ ارز و بلیت هواپیما موجب همپوشانی در هزینه‌ها شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس گفت: ما رویکرد اقتصادی‌مان در حوزه مدیریتی را اعلام کردیم و تا روز یکشنبه برای دریافت برنامه دولت منتظر می‌مانیم، اما اگر برنامه و سیاست ارزی دولت ارائه نشود، مجلس جلسه خواهد گذاشت و طرح خود را ارائه می‌کند.

وب‌گاه الف

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت تا یکشنبه برنامه خود برای مقابله با مشکلات ارزی را ارائه نکند ما این موضوع را در صحن مجلس دنبال خواهیم کرد.