یک‌شنبه 8 مهر 1403

نرخ مصوب برای پروازهای اربعین امسال در نظر گرفته شده است

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
نرخ مصوب برای پروازهای اربعین امسال در نظر گرفته شده است

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: برای پروازهای اربعین امسال نرخ مصوب در نظر گرفته شده و از 10 روز آینده اعلام می شود.

فرزادی پور گفت: 1600 تیک کاف با بالاترین ایمنی برای حج تمتع امسال انجام شد و کوچکترین مشکلی در جابه جایی زائران نداشته ایم. هیچ مشکلی در پروازهای داخلی نداشته ایم و 25 پرواز فوق العاده به برخی از نقاط کشور داشته ایم و تعدادی از پروازهای خارجی را شرکت هواپیمایی قشم انجام داد.

او گفت: ایران ایر در پروازهای عمره نقش مهمی دارد و یکی از مسیرهای جدی ما انجام پروازهای عمره خواهد بود.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی در خصوص نرخ بلیت پروازهای اربعین گفت: تا 10 روز آینده این قیمت مشخص و به صورت رسمی اعلام می شود. قیمت مصوب براساس دامنه قیمتی تعیین خواهد شد.

او گفت: 70 درصد فروش ما به صورت آنلاین است و 30 درصد هم به صورت گروهی خواهد بود و حداکثر فروش هم به صورت انفرادی خواهد بود. در هفته گذشته ششمین جلسه پروازهای اربعین را انجام دادیم و فعال تر از سال گذشته حضور پیدا خواهیم کرد.

فرزادی پور بیان کرد: سهم ایران ایر از ناوگان هوایی که تا پایان تابستان وارد می شود بسیار زیاد است. اگر هواپیماها فعال هستند با تکیه بر توان داخلی و مهندسان کشور است و تمامی صنعت هوایی کشور پایبند به این موضوع هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی