سه‌شنبه 10 مهر 1403

نرخ نان کنجد‌دار در استان زنجان اعلام شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
نرخ نان کنجد‌دار در استان زنجان اعلام شد

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با بیان اینکه به ازای استفاده از کنجد مبلغ انواع نان به میزان 500 تومان افزایش خواهد داشت، گفت: استفاده از کنجد و سبزیجات بر طبق سلیقه مشتری خواهد بود و فروش نان کنجدی به اجبار تخلف محسوب می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: طی بازرسی‌های به عمل آمده از اصناف در طول ایام ماه مبارک رمضان برخی از واحد‌ها بیشترین تخلفات را داشته‌اند و یکی از این صنف مربوط به نانوایان بوده است.

وی با بیان اینکه نانوایان با استفاده از کنجد قیمت نان را سلیقه‌ای تغییر می‌دادند و سبب تخلفاتی می‌شدند، افزود: از روز گذشته نرخ جدید نان کنجد‌دار تعیین شده و از امروز به واحد‌ها اعلام شده و باید اجرا شود.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با بیان اینکه به ازای استفاده از کنجد مبلغ انواع نان به میزان 500 تومان افزایش خواهد داشت، گفت: البته استفاده از کنجد و سبزیجات بر طبق سلیقه مشتری خواهد بود و با رعایت نوبت انجام می‌شود این در حالی است که فروش نان کنجدی به اجبار تخلف محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: طبق نرخنامه نان کنجد‌دار؛ قیمت بربری نوع 1 با وزن چانه خمیر 500 گرم به میزان 1600 تومان، بربری نوع 2 با وزن چانه خمیر 500 گرم به میزان 2000 تومان و سنگک نوع 2 نیز با وزن نان پخته شده 400 گرم برابر با 2000 تومان خواهد بود.

موسوی با تاکید بر اینکه نصب نرخنامه در مقابل دید مشتری الزامی است، ابراز داشت: رعایت مفاد نرخنامه نیز الزامی بوده و در صورت عدم رعایت تخلف محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.

وی گفت: مردم در صورت مشاهده تخلفات می توانند موارد را با سامانه تلفنی 124 معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت، بازرسی و نظارت اتاق اصناف زنجان با شماره تلفن 33328031 و همچنین اتحادیه نانوایان با شماره تماس 33460930 در میان بگذارند تا در کوتاهترین زمان رسیدگی به تخلفات انجام شود.

انتهای پیام /

نرخ نان کنجد‌دار در استان زنجان اعلام شد 2