شنبه 29 اردیبهشت 1403

نرمش و قهرمانی

نرمش و قهرمانی

وب‌گاه فرارو

مدیران ارشد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال به یک دلیل مهم در مورد پرونده موسوم به فساد بزرگ موضع گیری نکرده اند.

وب‌گاه فرارو

کاپیتان شیاطین سرخ در رادر تیم متمول عربستانی قرار گرفته است.

وب‌گاه ورزش سه

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در بخش کیوروگی فردا پنجشنبه با حضور 3 نماینده ایران در ویتنام آغاز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

تیم فصل آینده لوئیس همیلتون با او درباره توسعه تیم خود صحبت کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

درک آنتونی ردموند دونده بریتانیایی در المپیک 1988 سئول 10 دقیقه مانده به استارت دوی 400 متر به دلیل مصدومیت انصراف داد. او به هر قیمتی مدال می‌خواست و امید داشت چهار سال بعد در 92 بارسلون بتواند خود را ثابت کند. ردموند 400 متر را در بارسلون خوب شروع کرد و به نیمه نهایی رسید، اما عضله همسترینگش دچار پارگی شد تا رویای المپیک به پایان رسید. اما ردموند قولش به خود و پدرش را زیر پا نگذاشت....

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان گفت: ثبات در کادر فنی تیم‌های ملی از عوامل مهم در کسب موفقیت است و تا پارالمپیک پاریس تغییری در سرمربیان و مربیان تیم‌ها ایجاد نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رقابت‌های پاراتیراندازی با کمان قهرمانی کشور با معرفی نفرات و تیم‌های برتر خاتمه یافت.

وب‌گاه عصر ایران

نیروهای امنیتی فرانسه در جریان برگزاری مراسم حمل مشعل المپیک در این کشور، 32 حمله را خنثی و 20 پهپاد را نیز شناسایی و توقیف کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هاشم ورزی، سرپرست روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش شد.

وب‌گاه عصر ایران

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، اظهارات اخیر توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) درباره زیرنظر گرفتن مصاحبه‌های ورزشکاران روسی را "نابخردانه" و "غیرقانونی" خواند.

وب‌گاه ورزش سه

در ادامه رقابت‌های بوکس تورنمنت قزاقستان، علی حبیبی‌نژاد با دومین پیروزی خود ضمن صعود به نیمه‌نهایی مدال برنزش را قطعی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اصفهان از میزبانی مسابقات جهانی ورزش زورخانه‌ای انصراف داد و بر این اساس، شهر میزبان و زمان برگزاری این رویداد به‌زودی اعلام خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

علی داوودی، ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران، از حقوق ناچیزی که به وزنه‌برداران المپیکی پرداخت می‌شود گلایه کرد و گفت که این مبلغ حتی دبیرکل کمیته ملی المپیک را هم متعجب کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس گزارشی از مرکز حقوق و اقتصاد ورزش فرانسه (CDES)، انتظار می‌رود بازی‌های المپیک 2024 پاریس تا 11.5 میلیارد یورو برای اقتصاد ایل دو فرانس، میزبان این رویداد بزرگ، ارزش داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی‌اصغر حسن‌زاده، فوق ستاره و پرافتخارترین فوتسالیست ایران، قراردادش را با باشگاه مس‌سونگون تمدید کرد و با پیراهن لاله‌های نارنجی یک فصل دیگر به میدان خواهد رفت. علی‌اصغر حسن‌زاده، فوق ستاره و پرافتخارترین فوتسالیست ایران، قراردادش را با باشگاه مس‌سونگون تمدید کرد و با پیراهن لاله‌های نارنجی یک فصل دیگر به میدان خواهد رفت. به گزارش عرشه آنلاین، باشگاه مس سونگون ورزقان، پرافتخارترین...

خبرگزاری تسنیم

موضوع افزایش تعرفه هزینه درمان ورزشکاران آسیب دیده، در مجمع عمومی فوق‌العاده فدراسیون پزشکی ورزشی مورد بررسی قرار گرفت.