شنبه 15 اردیبهشت 1403

نرمش و قهرمانی

نرمش و قهرمانی

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم فوتبال استقلال تمرینات خود برای بازی با تراکتور را جدی‌تر از قبل دنبال می‌کند. تیم فوتبال استقلال تمرینات خود برای بازی با تراکتور را جدی‌تر از قبل دنبال می‌کند. به گزارش عرشه آنلاین، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

روملو لوکاکو نهایت تلاشش را انجام می‌دهد که برای بازی مقابل بایر لورکوزن آماده باشد.

وب‌گاه تابناک

کار به جایی می‌کشد که آدم آرزو می‌کند کاش یکی از این خارجی‌های درجه چندم، کشتی‌گیر ما را ببرد تا رویمان بشود در پسوند جام تختی بگوییم بین‌المللی! گویا عمدی در تنزل اعتبار نام جهان پهلوان مان وجود دارد، وگرنه وزارت ورزش و فدراسیون کشتی بعد از چند سال، یک تکانی به خودشان می‌دادند.

وب‌گاه ورزش سه

دو ستاره پرسپولیس در فاصله 48 ساعت مانده به بازی حساس مقابل سپاهان باز هم با تیم خود تمرین نکردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز (دوشنبه) را با 5 مصدوم در ورزشگاه کاظمی برگزار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در شرایطی که هلدینگ خلیج فارس امروز اعلام کرده بود که پسوند خلیج فارس به انتهای نام باشگاه استقلال اضافه می شود، شروین اسبقیان معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش نسبت به این مساله واکنش نشان داد و گفت: همینطوری نمی شود که یک نفر یک شایعه ای را مطرح کند و نام باشگاه را عوض کند!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم هندبال صنعت مس کرمان، در فاصله 3 هفته به پایان مسابقات لیگ برتر، قهرمان شد.

وب‌گاه فرارو

نورعلی صبر و بردباری نیرو‌های پلیس و دستگاه‌های اجرایی و نظارتی را در برقراری امنیت در ورزشگاه‌ها بسیار مهم دانست و تصریح کرد: ورزشگاه بزرگ آزادی با شرایط خاص خود و مسابقات پر تماشاگر خود در طول سال نیازمند حضور پررنگ کارکنان تیپ ویژه تهران بزرگ بوده و در همین راستا کارکنان این فرماندهی از ساعات اولیه قبل از شروع مسابقات در ورزشگاه آزادی حضور یافته و برقراری امنیت را به دست می‌گیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی نسبت به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد. وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی نسبت به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، نسبت به مسئله مهمی که امروز مطرح گردید، واکنش نشان داد. یعنی بحث پیرامون تغییر نام...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم

رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور در شرایط در استان همدان به پایان رسید که تیم میزبان در پایان رقابت‌ها به عنوان قهرمانی دست یافت.

خبرگزاری تسنیم

به دعوت فدراسیون کاراته آسیا سجاد گنج زاده برای تدریس در اولین دوره کمپ تمرینی آسیا عازم شهر ووهان کشور چین می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

چهاریمن روز رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا در قزاقستان پیگیری شد و دو نماینده کشورمان در رده سنی جوانان به روی رینگ رفتند.

وب‌گاه عصر ایران

محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، نسبت به مسئله مهمی که امروز مطرح گردید، واکنش نشان داد.

وب‌گاه ورزش سه

هفته نوزدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان با قهرمانی زودهنگام مس، پیروزی شهید شاملی کازرون و گیتی‌پسند و همچنین تلاش دو تیم آلومینیوم اراک و پرواز هوانیروز برای بقا در لیگ برتر به پایان رسید.