پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

نرمش و قهرمانی

نرمش و قهرمانی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «محمدرضا گرایی» دارنده مدال طلای المپیک 2020 توکیو سال 1401 نتوانست به مانند گذشته اقتدار خود را به حریفان در سطح جهان تحمیل کند.

خبرگزاری تسنیم

هر چند در روزهای گذشته خبرها از بازگشت کشتی روسیه به مسابقات حکایت داشته اما این‌طور که پیداست اتحادیه جهانی شرط سخت و تقریبا غیرممکنی برای حضور قهرمانان بزرگسال این کشور در مسابقات رسمی در نظر گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسکتبال ایران در سالی که گذشت شاهد اتفاقات و رویدادهای مختلف بود، از انتخاب رئیس فدراسیون گرفته تا بردها و باخت‌هایی که در نهایت ما را به جام‌جهانی رساند البته به لطف عدم حضور استرالیا در ایران و یک برد فنی.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از زمانی که آمریکا دایره تحریم‌ها بر ایران را تنگ‌تر کرد، امکان اعزام ورزشکاران ایرانی به این کشور حتی برای رقابت‌های رسمی هم سخت شد. از سوی دیگر، این کشور به آن دسته از ورزشکاران ایرانی که دوران سربازی‌شان را در سپاه سپری کرده بودند ویزا نمی‌داد یا به سختی و پس از دوندگی‌های بسیار چنین می‌کرد

خبرگزاری مهر

کارشناس فوتبال با بیان اینکه بی تدبیری مسئولان وزارت ورزش و مدیران استقلال، آبی پوشان را در سخت ترین شرایط قرار داده است گفت: آبروی استقلال رفت و این تیم دچار بحران شدیدی شده است.

وب‌گاه فرارو

بهنام مهدی زاده، گزارشگر جوان برنامه فوتبال برتر در حین گزارش دیدار پرسپولیس و ملوان اشتباه عجیبی را انجام داد.

وب‌گاه ورزش سه

برخلاف چرخه سال گذشته که در آن طلایی‌ها و مدال‌آوران ورود دیرهنگامی به مسابقات داشتند، این بار همه آنها مسابقه بین‌المللی را تجربه کرده و دور از رقابت نبوده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بلوگرانا به تازگی علاقه خود را به بازگرداندن لیونل مسی به‌صورت علنی اعلام کرده است اما به نظر می‌رسد که احیای رابطه قدیمی آخرین چیزی است که آنها در حال حاضر به آن نیاز دارند.

وب‌گاه فرارو

از زمانی که آمریکا دایره تحریم‌ها بر ایران را تنگ‌تر کرد، امکان اعزام ورزشکاران ایرانی به این کشور حتی برای رقابت‌های رسمی هم سخت شد. از سوی دیگر، این کشور به آن دسته از ورزشکاران ایرانی که دوران سربازی‌شان را در سپاه سپری کرده بودند ویزا نمی‌داد یا به سختی و پس از دوندگی‌های بسیار چنین می‌کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شناگر مصری، با دستان بسته، مسافتی حدود 11 کیلومتر را در آب‌های آزاد شنا کرد و رکورد جهانی گینس را شکست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اینکه گفته می‌شود اسکوچیچ قرار است به جای گل محمدی سرمربی پرسپولیس شود شایعه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برخی عنکبوت‌های کشنده بومی استرالیا تا 24 ساعت زیر آب زنده می‌مانند و سمشان چنان کشنده است که می‌تواند یک کودک را تنها در عرض 15 دقیقه از پا درآورد!

وب‌گاه خبر آنلاین

امیررضا واعظ آشتیانی گفت: الآن یک فضایی درست شده که اگر پول استراماچونی پرداخت شود استقلال به آسیا می‌رود و این یک توهم و بازی رسانه‌ای است که بعضی‌ها به راه انداخته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با توجه به اینکه خشکی پوست یکی از شایع ترین علل خارش است، ابتدا سعی کنید علائم خود را با مرطوب کننده پوست بدون نسخه یا کرم استروئیدی مانند هیدروکورتیزون تسکین دهید.

خبرگزاری تسنیم

برخلاف چرخه سال گذشته که در آن طلایی‌ها و مدال‌آوران ورود دیرهنگامی به مسابقات داشتند، این بار همه آنها مسابقه بین‌المللی را تجربه کرده و دور از رقابت نبوده‌اند.