جمعه 28 اردیبهشت 1403

نرمش و قهرمانی

نرمش و قهرمانی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علیرضا جهانبخش گفت: بخاطر خواندن سرود در جام جهانی، فشار روی بازیکنان بود.

خبرگزاری تسنیم

اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا به ازای هر پرتاب آزاد در NBA به کودکان گرسنه کمک می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علیرضا جهانبخش گفت که بخاطر خواندن سرود در جام جهانی، فشار روی بازیکنان بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یاناس ویچیچ مربی بدنساز لهستانی برای حضور در کادر فنی تیم ملی مردان ایران با فدراسیون والیبال کشورمان به توافق رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی قوه قضاییه درباره برخورد با بی‌حجابی و هنجارشکنی، آخرین وضعیت پرونده های سقوط هواپیمای اوکراینی و حوادث ایذه و کرج توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بامداد روز یکشنبه 13 فروردین ماه بود که تیم ملی زنان ایران برای انجام مسابقات دور نخست مقدماتی المپیک راهی کشور میانمار شدند تا پس از انجام دو دیدار رفت و برگشت برابر این کشور، مجوز صعود به دور بعدی مسابقات را دریافت کنند. ثنا صادقی ستاره ملی پوش تیم سپاهان که سال‌هاست از ارکان اصلی تیم ملی به شمار می‌رود و در اولین صعود تاریخ تیم ملی زنان به مسابقات...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با نزدیک شدن به روز‌های پایانی لیگ برتر بیست و دوم، گمانه‌زنی درباره قهرمان مسابقات بیشتر شده است. حساسیت بازی‌های لیگ برتر بالاتر رفته و هواداران سپاهان، استقلال و پرسپولیس امیدوارند تیم شان در کورس بالای جدول از دو رقیب دیگر سبقت بگیرد و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر ببرد. شکست سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر و برد استقلال و پرسپولیس این...

وب‌گاه فرارو

سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد: پرداخت پاداش ارزی به بازیکنان و اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در جام جهانی مخالف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و بخشنامه وزارت ورزش است.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

فدراسیون فوتبال در خصوص اظهارات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بیانیه ای منتشر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

سرخابی‌های پایتخت امیدوارند یکی دیگر از تیم‌های منسجم رقابت‌های لیگ بیست و دوم شاگردان مورایس را اینبار در خانه متوقف کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: کاپیتان تیم ملی پاراتنیس روی میز بااشاره به بی توجهی مسئولان ورزشی و سیاسی استان خوزستان، گفت: متأسفانه ما مرده‌پرست شده‌ایم و منتظر هستیم یک قهرمان یا پیشکسوت فوت شود و بعد با حضور در مراسم او خودنمایی کنیم.

خبرگزاری مهر

اردوی تیم ملی هندبال مردان ایران با حضور 31 بازیکن برگزار خواهد شد.