دوشنبه 28 خرداد 1403

نشست «بررسی روابط جمهوری آذربایجان با رژیم صهیونیستی و تاثیر آن بر امنیت ملی ایران» برگزار می شود

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
نشست «بررسی روابط جمهوری آذربایجان با رژیم صهیونیستی و تاثیر آن بر امنیت ملی ایران» برگزار می شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست «بررسی روابط جمهوری آذربایجان با رژیم صهیونیستی و تاثیر آن بر امنیت ملی ایران» به همت معاونت بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد روز دوشنبه 7 خرداد ساعت 15 در دانشگاه شاهد برگزار خواهد شد. در نشست «بررسی روابط جمهوری آذربایجان با رژیم صهیونیستی و تاثیر آن بر امنیت ملی ایران» محسن پاک آئین، سفیر اسبق ایران در جمهوری آذربایجان و معاون بین...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست «بررسی روابط جمهوری آذربایجان با رژیم صهیونیستی و تاثیر آن بر امنیت ملی ایران» به همت معاونت بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد روز دوشنبه 7 خرداد ساعت 15 در دانشگاه شاهد برگزار خواهد شد.

در نشست «بررسی روابط جمهوری آذربایجان با رژیم صهیونیستی و تاثیر آن بر امنیت ملی ایران» محسن پاک آئین، سفیر اسبق ایران در جمهوری آذربایجان و معاون بین الملل دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری و محمد صادق غلامی، کارشناس امنیت ملی و استاد دانشگاه و داود دشتبانی، کارشناس مسائل جمهوری آذربایجان و مدیر ماهنامه وطن یولی به سخنرانی خواهند پرداخت.

این مراسم دوشنبه 7 خرداد ساعت 15 در سالن اجتماعات شهید مطهری دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شاهد برگزار خواهد شد.

گفتنی است جمهوری آذربایجان با تامین بیش از 60 درصد نفت رژیم صهیونیستی اصلی‌ترین منبع تامین انرژی اسرائیل است و بیش از 70 درصد نیاز‌های تسلیحاتی جمهوری آذربایجان نیز از طریق رژیم صهیونیستی تامین می‌شود.