یک‌شنبه 8 مهر 1403

نشست بررسی نسبت پژوهش با توسعه و آینده ایران برگزار می‌شود

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
نشست بررسی نسبت پژوهش با توسعه و آینده ایران برگزار می‌شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یک‌صد و چهل و نهمین نشست علمی - تخصصی با عنوان" پژوهش، توسعه و آینده ایران "روز چهار‌شنبه 22 آذرماه 1402، از ساعت 8:00 الی 10:00، با حضور جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحب‌نظران، مدیران، کارشناسان دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی برگزار می‌شود. در این نشست محمد مهدی زاهدی؛ وزیر پیشین علوم، تحقیقات و فناوری و عضو پیوسته فرهنگستان علوم...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یک‌صد و چهل و نهمین نشست علمی - تخصصی با عنوان" پژوهش، توسعه و آینده ایران "روز چهار‌شنبه 22 آذرماه 1402، از ساعت 8:00 الی 10:00، با حضور جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحب‌نظران، مدیران، کارشناسان دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی برگزار می‌شود. در این نشست محمد مهدی زاهدی؛ وزیر پیشین علوم، تحقیقات و فناوری و عضو پیوسته فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران و مق صود فراستخواه؛ صاحب نظر مفهوم توسعه و استاد مؤسسه پژوهش و برنامهریزی آموزش عالی به‌عنوان سخنرانان در این نشست به ایراد نقطه‌نظرات خود می‌پردازند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به تالار مجازی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری به نشانی http://connect.mporg.ir/cdrf در این نشست شرکت نمایند.