یک‌شنبه 6 آبان 1403

نصیحت یک کودک هوادار به ژاوی: رسانه‌ها را ول کن!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نصیحت یک کودک هوادار به ژاوی: رسانه‌ها را ول کن!

یک کودک هوادار بارسلونا در توصیه‌ای به ژاوی هرناندز از او خواست به رسانه‌ها توجهی نکند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در این فصل موانع زیادی داشته است و همه این‌ها باعث افت فاحش تیم ژاوی شده است. پس از این اتفاقات رسانه‌ها نیز کادر فنی تیم را تحت فشار قرار دادند و ژاوی و دستیارانش را مسئول نتایج تیم دانستند.

ژاوی نیز به رسانه‌ها حمله کرد و علت فشار بر بازیکنان را اخبار و شایعات نشریات و خبرنگاران عنوان کرد. او بارها در نشست‌های خبری و مصاحبه‌هایش به رسانه‌ها و خبرنگارانی که اخبار دروغین منتشر می‌کنند حمله کرده است.

یکی از بازیکنانی که تحت تاثیر فشارهای روانی زیاد قرار گرفت اوریول رومئو بود. او پس از نمایش‌های ضعیف در بارسلونا تحت انتقاد شدید قرار گرفت و نشریات مختلف از احتمال جدایی او از بارسلونا و عدم اعتماد ژاوی به این بازیکن می‌نوشتند.

بر اساس اخبار رسانه‌های اسپانیایی، یکی دیگر از اعضای بارسلونا که زیر فشار روانی شایعات رسانه‌ها قرار گرفت، یکی از دستیاران ژاوی بوده است. او به حدی تحت فشار بود که از همه شبکه‌های اجتماعی خارج شد و دی‌اکتیو کرد.

این موضوع آنقدر بازتاب داشته که هواداران نیز آن را درک کرده و فهمیده‌اند. امروز در جریان ملاقات اعضای بارسا با هواداران، یک هوادار کودک پس از اینکه ژاوی پیراهنش را امضا کرد به او گفت:«به رسانه‌ها توجه نکن.»

نصیحت یک کودک هوادار به ژاوی: رسانه‌ها را ول کن! 2