دوشنبه 2 مهر 1403

نظام اسلامی برای رفع تبعیض با تمام قوا تلاش می‌کند

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
نظام اسلامی برای رفع تبعیض با تمام قوا تلاش می‌کند

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های ارتقاء آموزشی و پرورشی بنیاد مستضعفان گفت: نظام اسلامی برای ارتقای مستضعفان هر چه در توان دارد انجام خواهد داد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم رونمایی و بهره‌برداری از طرح‌های ارتقاء آموزشی و پرورشی بنیاد مستضعفان با تبریک ایام مبارک ولادت نبی اکرم (ص) از اقدامات بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در حوزه آموزش تقدیر و تشکر کرد و گفت: برگزاری دوره‌ها و اردوهای آموزشی از سوی این بنیاد اقدام پسندیده و بسیار خوبی بود زیرا نظام هر چه بتواند برای رفع تبعیض تلاش می کند تا پایین دست‌ها نیز بالا بیایند و بتواند از امکانات بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: حتما این اردوهای آموزشی مطالب پر محتوایی برای دانش آموزان در نظر دارد و از مسئولان بنیاد مستضعفان درخواست کردیم که کتابچه مطالب این اردوها را برای دفتر ما هم ارسال کنند تا مورد بررسی قرار دهیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی با اشاره به حضور دختران دانش آموز در این اردو گفت: امروز در دنیا با زنان چه می‌کنند؟ جمهوری اسلامی ایران برای زنان یک فرصت است که زنان ما به درجات بالای علمی رسیده‌اند و در سطح بین‌المللی شناخته شده هستند.

ارائه خدمات پزشکی و دندان‌پزشکی در مناطق هدف بنیاد علوی

رئیس دفتر رهبر انقلاب با اشاره به چگونگی به شهادت رساندن شهید عجمیان تاکید کرد: قاتل در دستگاه عدلیه محاکمه و طبق قوانین به اعدام محکوم شد، ببینید چه قائله‌ای به راه انداختند و فریاد وای از حقوق بشر سر دادند در حالی که امروز زنان و کودکان غزه توسط رژیم اشغالگر به خاک و خون کشیده شده‌اند اما همه در سکوتند.