دوشنبه 2 مهر 1403

نظر اسطوره منچستریونایتد در مورد پیوستن مسی به اینترمیامی

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
نظر اسطوره منچستریونایتد در مورد پیوستن مسی به اینترمیامی

مسی ستاره آرژانتینی دو هفته پیش راهی اینتر میامی شد و حالا وین رونی که تجربه بازی در لیگ آمریکا را دارد، در مورد فوق ستاره آرژانتینی صحبت کرد.

وین رونی که هدایت دی سی یونایتد را به عهده دارد، اعتقاد دارد که حضور مسی به سود لیگ آمریکا است چرا که نگاه های بیشتری به این لیگ جلب خواهد شد. رونی بیان کرد:" فکر می کنم که لیگ آمریکا در حال رشد است و حضور مسی خبر خوبی است. مطمئنم که بازیکنان زیادی به این لیگ خواهند آمد. همه ما از دیدن مسی در لیگ آمریکا هیجان زده می شویم. مسی کار آسانی در لیگ آمریکا نخواهد داشت، لیگ دشواری است و فکر نمی کنم که بلافاصله در لیگ بدرخشد چرا که شرایط لیگ متفاوت است و کار آسانی نخواهد داشت. از دیدگاه من، او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و هواداران پرشماری دارد و حضورش در این لیگ فوق العاده خواهد بود. مطمئنم که حضور فوق العاده ای در لیگ آمریکا خواهد داشت."

وی در ادامه بیان کرد:" حضور مسی در عربستان، درها را به روی بنزما گشود. با مسی نیز بازیکنان پرشماری به لیگ آمریکا خواهند آمد. از نظر مالی، لیگ عربستان فوق العاده است اما لیگ آمریکا نیز می تواند با لیگ های رو به رشد فوتبال دنیا کمک کند. این لیگی است که بازیکنان برای بازی کردن به آن ملحق خواهند شد و می توانند گام بزرگی به جلو بردارند."

از میان اخبار

اولین خرید نکونام برای استقلال مشخص شد

گزینه پرسپولیس به سپاهان پیوست

(عکس) شوک به تراکتور؛ پاکو خمز در آستانه جدایی

شایعه عفو رهبری و نیمکت استقلال