یک‌شنبه 18 شهریور 1403

نفس راحت رئال: مصدومیت ستاره برزیلی جدی نیست

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نفس راحت رئال: مصدومیت ستاره برزیلی جدی نیست

مصدومیت رودریگو جدی نیست و او مشکل خاصی برای تمرینات پیش فصل رئال مادرید ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل صبح روز گذشته به وقت ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای 2024 روبروی تیم ملی اروگوئه به میدان رفت و با قبول شکست در ضربات پنالتی مجبور به خداحافظی با این مسابقات شد و نتوانست به رویای قهرمانی در این جام دست پیدا کند.

اما یکی از صحنه‌های جالبی که توجه بسیاری را در این بازی به خود جلب کرد در دقیقه 84 رخ داد، زمانی که نائیتان ناندز تکل وحشتناک و بی‌مهابایی روی پای رودریگو زد تا مانع از پیشرفت این بازیکن به سمت دروازه تیم ملی اروگوئه شود و به نوعی خواست که تیمش را از خطری بالقوه نجات دهد.

این تکل به حدی وحشتناک بود که نگرانی بسیاری را برای این ستاره برزیلی به همراه داشت و داور بلافاصله با بیرون کشیدن کارت قرمز او را از زمین بازی اخراج کرد تا اروگوئه در ادامه 10 نفره و با یک یار کمتر به بازی ادامه دهد، هرچند موفق به کسب پیروزی در ضربات پنالتی شد.

مدیران و اعضای کادر فنی و همچنین هواداران رئال مادرید به شدت نگران شرایط رودریگو بودند اما حالا روزنامه اسپانیایی آ. اس خبر داده است که این ستاره برزیلی مصدومیت جدی و سنگینی ندارد و می‌تواند تیمش را در تمرینات پیش فصل و همچنین تور آمریکا همراهی کند که خبر بسیار خوبی برای آنهاست و نگرانی‌ها در این زمینه را از بین برده است.

نفس راحت رئال: مصدومیت ستاره برزیلی جدی نیست 2