شنبه 29 اردیبهشت 1403

نقشی که احسان علیخانی بازی نکرد / روایتی از پیشنهاد نقش نیما بحری «اقازاده» به سازنده «عصر جدید»

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
نقشی که احسان علیخانی بازی نکرد / روایتی از پیشنهاد نقش نیما بحری «اقازاده» به سازنده «عصر جدید»

نامزد اصلی نقش «نیما بحری»، احسان علیخانی بود. این نقش به او پیشنهاد و درباره ایفای این نقش با او صحبت‌هایی شده بود، اما به دلیل اغاز پیش‌تولید «عصر جدید»، احسان علیخانی نتوانست در «اقازاده» بازی کند و امیر اقایی جایگزین او شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روزنامه خراسان نوشت: نامزد اصلی نقش «نیما بحری»، احسان علیخانی بود. این نقش به او پیشنهاد و درباره ایفای این نقش با او صحبت‌هایی شده بود، اما به دلیل اغاز پیش‌تولید «عصر جدید»، احسان علیخانی نتوانست در «اقازاده» بازی کند و امیر اقایی جایگزین او شد.

امیر اقایی 12 سال از علیخانی بزرگ‌تر است و از لحاظ سنی برای نقش یک اقازاده که تنها به برکت اسم و جایگاه پدرش توانسته پیشرفت کند و صاحب ثروت شود، خیلی مناسب نیست. از طرفی بی‌رحمی و شرارتی که نقش «نیما» دارد، با چهره اقایی تناسب بیشتری نسبت به علیخانی دارد، بنابراین امیر اقایی انتخاب خوبی برای نقش «نیما» بوده است. البته چهره علیخانی نیز می‌توانست برای شخصیت متقلب و دوروی «نیما» مناسب باشد. بنابراین از لحاظ سن و چهره، احسان علیخانی انتخاب بی‌ربطی برای نقش این اقازاده نبوده، اما با توجه به تجربه و توانایی امیر اقایی در بازیگری، او برای این نقش انتخاب مناسبی بوده