یک‌شنبه 15 مهر 1403

نقش امام خمینی (ره) در تاریخ ماندگار است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
نقش امام خمینی (ره) در تاریخ ماندگار است

زیویار گفت: نقش امام خمینی (ره) به عنوان راهنما و راهبر قیام های مردم بر علیه رژیم ستم شاهی در اعصار تاریخ ماندگار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک فرهاد زیویار، استاندار لرستان با اشاره به سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل (ره) و قیام خونین 15 خرداد پیامی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

«یا أَیَتُهَا النَفسُ المُطمَئِنَهُ ارجِعی اِلی رَبِکِ راضِیَهً مَرضِیَهً فَادخُلی فی عِبادی وَ ادخُلی جَنَتی» فجر /27_30.

سال ها می گذرد حادثه ها می آید

انتظار فرج از نیمه خرداد کشم.

خردادماه همیشه برای ملت رشید ایران و همه آزادگان جهان یادآور قیام حماسی مردم به رهبری امام خمینی «ره» است که منشأ پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران در سال پنجاه و هفت شد و در تقویم ظلم ستیزی ملت ایران بعنوان یک برگ پر افتخار رقم خورد و موجب سند حقانیت این قیام در برابر طاغوت و طاغوتیان شد و نقش امام خمینی (ره) را به عنوان راهنما و راهبر قیام های مردم بر علیه رژیم ستم شاهی در اعصار تاریخ به یادگار گذاشت.

دفتر آزادگی ملت ایران در 15 خرداد به گونه‌ای ورق خورد که تمام سردمداران تا دندان مسلح و ظالم رژیم شاهنشاهی در برابر خون های ریخته شده مردم مسلمان ایران در این روز به زانو درآمدند.

شکی نیست ایران اسلامی در پانزدهم خرداد ماه تولدی دوباره یافت و شکوفایی این روزهای کشور عزیزمان مدیون رهبری امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و در ادامه با هدایت جانشین خلف آن امام بزرگوار مقام عظمای ولایت و مرجعیت حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه‌ای «مدظله العالی» و خون شهدای انقلاب به بار نشسته است.

اینجانب با اندوه فراوان سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و شهیدان قیام خونین 15 خرداد را تسلیت عرض می نمایم و از مردم ولایتمدار و مسلمان استان لرستان دعوت می کنم تا با حضور خود در مراسم روزهای 14 و 15 خرداد بار دیگر با آرمانهای امام راحل و شهدای انقلاب تجدید میثاق نمایند.

انتهای پیام /