یک‌شنبه 8 مهر 1403

نقش مهم دانشگاه تربیت مدرس در تولید علم کشور

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
نقش مهم دانشگاه تربیت مدرس در تولید علم کشور

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم عزیزی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه تربیت مدرس به عنوان دانشگاه مولود انقلاب و یادگار حضرت امام (ره) در راستای مهمترین وظیفه خود که همانا عبور از مرز‌های علم و دانش است؛ به خوبی انجام وظیفه می‌کند و یکی از عوامل موفقیت این دانشگاه، اعضای هیات علمی آن هستند که سرمایه مهمی برای این دانشگاه محسوب...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم عزیزی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه تربیت مدرس به عنوان دانشگاه مولود انقلاب و یادگار حضرت امام (ره) در راستای مهمترین وظیفه خود که همانا عبور از مرز‌های علم و دانش است؛ به خوبی انجام وظیفه می‌کند و یکی از عوامل موفقیت این دانشگاه، اعضای هیات علمی آن هستند که سرمایه مهمی برای این دانشگاه محسوب می‌شوند و از سرآمدان علمی کشور می‌باشند.

وی مدیریت دانشگاه تربیت مدرس را مدیریت عالمانه و حکیمانه خواند و گفت: مدیریت دانشگاه تربیت مدرس مدیریتی عالمانه، حکیمانه، دلسوزانه و انقلابی است که در زمینه‌های مختلف در حوزه علم و دانش، زیرساخت، اعتبارات، تجهیزات و... موفق عمل کرده است.

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: تمامی مسئولان کشور از ریاست محترم جمهوری تا وزرا و نمایندگان مجلس از دانشگاه تربیت مدرس حمایت قاطعی داشته اند و قطعا دانشگاه تربیت مدرس می‌تواند در این نهضت علمی و در زمینه عبور از مرز‌های علم و دانش با مدیریت دکتر دانشجو به عنوان سرباز مقام معظم رهبری پیش قدم و پرچمدار باشد و و سهم بزرگی در تولید علم کشور ایفا نماید.