پنج‌شنبه 19 مهر 1403

نقش 4 بازیکن خاص در لیگ برتر با محوریت رامین رضاییان

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
نقش 4 بازیکن خاص در لیگ برتر با محوریت رامین رضاییان

در پایان هفته سوم لیگ برتر فوتبال، 4 بازیکن نقش پررنگی را در کسب نتایج تیم خود داشته اند و همچنین عملکرد فردی خوبی از خود به جای گذاشته اند.

هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران طی روز‌های پنج شنبه و جمعه 9 و 10 شهریور پیگیری شد و تیم‌ها به مدت 14 روز به دلیل انجام بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 به تعطیلات رفتند.

در پایان هفته سوم 4 بازیکن از تیم‌های سپاهان، ملوان، تراکتور و استقلال تهران توانستند عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

امیرحسین حسین زاده مهاجم تیم فوتبال تراکتور در 3 بازی برای تیمش موفق شد 3 گل و یک پاس گل به نام خوب به ثبت برساند. رضا غندی پور مهاجم تیم ملوان هم توانست 3 گل در این 3 بازی برای تیمش به ثمر برساند.

کاوه رضایی و رامین رضائیان مهاجم و مدافع - وینگر تیم‌های سپاهان و استقلال تهران نیز هر کدام با دو گل زده و یک پاس گل عملکرد مشابه‌ای را در این 3 بازی از خود به نمایش گذاشتند با این تفاوت که رضائیان هر دو گل خود را از روی نقطه پنالتی و در یک بازی به ثمر رسانده است.

در بین اسامی بازیکنان برتر تا پایان هفته سوم، نامی از بازیکنان تیم پرسپولیس در آن دیده نمی‌شود و هنوز شاگردان گاریدو نتوانسته اند آمار فردی خوبی را از خود ثبت کنند.

در بین دروازه بان‌ها هم، علیرضا بیرانوند از تراکتور، «اتکیر یوسوپوف» از فولاد و محمدرضا اخباری از گل گهر نیز هر کدام با دو کلین شیت از 3 بازی مشترکا بهترین آمار را از خود ثبت کرده اند.

هفته چهارم لیگ برتر از تاریخ جمعه 23 شهریور آغاز می‌شود و تیم‌های استقلال تهران و پرسپولیس به دلیل حضور در لیگ نخبگان آسیا دیدار‌های هفته چهارم خود را در تاریخ 19 آبان برگزار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر از میان اخبار

تعداد عجیب تماشاگران بازی استقلال - الغرافه در لیگ نخبگان

سردار آزمون همچنان محبوب اماراتی‌ها

اظهارات جالب گاریدو بعد از برد پرسپولیس مقابل فولاد

جواد نکونام؛ از گزینه جذاب تیم ملی تا «حیا کن، رها کن»