پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

نماز جمعه

نماز جمعه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه اعتماد: در یک ماه گذشته افکارعمومی با سه چالش دوقطبی ایجاد شده از سوی مسوولان و چهره‌های سیاسی مواجه شدند و به آن واکنش قابل تامل نشان دادند که ناشی از عدم اقناع بود. این سه عبارت است از: قیطریه، ازگل و گوشت تلخ.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو جامعه روحانیت مبارزه معتقد به روشنگری در پرونده حوزه علمیه ازگل با مدیریت کاظم صدیقی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کیهان در مطلبی عکس های خلوت بودن نماز جمعه کاظم صدیقی را مربوط به ساعاتی قبل از نماز دانست. کیهان در مطلبی عکس های خلوت بودن نماز جمعه کاظم صدیقی را مربوط به ساعاتی قبل از نماز دانست. به گزارش عرشه آنلاین، کیهان در مطلبی به دفاع از کاظم صدیقی و حضورش در نماز جمعه پرداخته است.

وب‌گاه عصر ایران

روزنامه کیهان در دفاع از کاظم صدیقی نوشت: برخی از روزنامه‌های زنجیره‌ای همنوا با رسانه‌های ضد نظام و صهیونیستی تصاویری مربوط به ساعات قبل از شروع مراسم نماز جمعه را انعکاس دادند تا به خورد عده‌ای بی‌اطلاع از واقعیت بباورانند که نماز جمعه این هفته تهران خلوت بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کیهان در واکنش به تصاویر منتشر شده از استقبال کم رنگ نماز گذاران از نمازجمعه اخیر به امامت کاظم صدیقی نوشت: عکس های خلوت بودن نماز جمعه کاظم صدیقی، مربوط به ساعاتی قبل از نماز است!

وب‌گاه خبر آنلاین

کیهان در مطلبی به دفاع از کاظم صدیقی و حضورش در نماز جمعه پرداخته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جعفرزاده ایمن آبادی گفت: از اقامه نماز جمعه تهران توسط صدیقی بعد از افشای تخلفات مالی گرفته تا نشستن علیرضا پناهیان در کنار ابراهیم رئیسی بعد از توهین به پیامبر و شرکت سعید طوسی در مسابقات قرآنی عراق و زمزمه بازگشت گشت ارشاد، نشان می‌دهد شکاف مردم و حاکمیت خیلی زیاده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: یکی از راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، بهره‌برداری از 12 طرح پتروشیمی تا پایان سال 1403 و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه اردن اعلام کرد که توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه غزه و خاتمه بخشیدن به اشغالگری 2 راه توقف تنش در منطقه هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر ارشاد دولت اصلاحات به حضور دوباره کاظم صدیقی در امامت نماز جمعه تهران واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیروز شبکه‌های اجتماعی کشورمان مملو از عبارات، اظهارات و واکنش‌هایی بود که در آنها نسبت به قرار دادن نام کاظم صدیقی در لیست امام جمعه تهران انتقاد شده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در سال 56 و همزمان با اوج‌گیری مبارزات انقلابی مردم، جمعی از روحانیون حاضر در تهران (با پیگیری شهید مطهری) در صدد بر آمدند تا تشکیلاتی عمل کنند بنابراین تعدادی از آنان دور هم جمع شده و اساسنامه ای تنظیم کردند.

وب‌گاه عصر ایران

این مراسم در پی فضاسازی‌ها و هجمه‌های مغرضانه و عقده‌گشایانه علیه حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی بودند اما تصاویر منتشر شده از نماز جمعه نشان داد این مراسم با حضور گسترده مردم برگزار شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک فعال سیاسی می‌گوید: از اقامه نماز جمعه تهران توسط صدیقی بعد از افشای تخلفات مالی گرفته تا نشستن علیرضا پناهیان در کنار ابراهیم رئیسی بعد از توهین به پیامبر و شرکت سعید طوسی در مسابقات قرآنی عراق و زمزمه بازگشت گشت ارشاد، نشان می‌دهد شکاف مردم و حاکمیت خیلی زیاده است. یک فعال سیاسی می‌گوید: از اقامه نماز جمعه تهران توسط صدیقی بعد از افشای تخلفات مالی گرفته تا نشستن علیرضا پناهیان...

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حضور مجدد کاظم صدیقی در خطبه های نماز جمعه تهران با واکنش های انتقادی روبرو شد هرچند حمایت کمرنگی نیز از این تصمیم شد.