جمعه 31 فروردین 1403

نماز جمعه

نماز جمعه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خطیب نماز جمعه این هفته تهران خطاب به مستمعین نماز جمعه گفت که فضای تند برخاسته از بیرون و دشمنان من را نمی زنند بلکه مردم را می زنند، ولی این هجمه در بصیرت شما تاثیری نگذاشت و به همین دلیل بدهکار شما بوده و از شما تشکر می کنم. این ها که برای آبروی یک طلبه ناچیز به میدان آمدند، خدایا آبروی دنیا و آخرت آنها را محفوظ بگردان.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیت الله صدیقی گفت: عذرخواهی می‌کنم که با یک غفلت و کم توجهی باعث این همه هجمه به ملت ایران شدم، از همه شما و آیت الله العظمی خامنه‌ای در این خصوص عذرخواهی می‌کنم.

وب‌گاه عصر ایران

تصویری از نماز جمعه امروز تهران به امامت شیخ کاظم صدیقی مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه تهران در خطبه‌های نماز جمعه پایتخت که در دانشگاه تهران برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: شما و خود را به تقوای الهی توصیه می‌کنم. تقوا نتیجه ایمان است. تقوا ظرف قبول هدایت است. تقوا هم توشه برای زندگی ابدی است و هم لباس است. وی‌افزود: انسان با تقوا هم آبرو دارد و هم تمکن زندگی اخروی نصیب او می‌شود. حجت الاسلام...

وب‌گاه مشرق نیوز

خطیب نماز جمعه تهران گفت: در چند روز اخیر شبکه های مجازی قتلگاه جوان ها و مسلخ آبروها این طلبه ناچیز را بهانه قرار دادند. عذرخواهی می کنم که با یک غفلت و کم توجهی باعث این همه هجمه به ملت ایران شدم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میزان حضور مردم در نمازجمعه تهران به امامت کاظم صدیقی در دانشگاه تهران به هنگام پایان خطبه نخست را در تصاویر زیر مشاهده کنید حضور مردم در نماز جمعه به امامت کاظم صدیقی میزان حضور مردم در نمازجمعه تهران به امامت کاظم صدیقی در دانشگاه تهران به هنگام پایان خطبه نخست را در تصاویر زیر مشاهده کنید

وب‌گاه خبر آنلاین

صدیقی، خطیب نماز جمعه تهران گفت: از اینکه با یک غفلت و کم توجهی باعث این همه هجمه به ملت ایران شدم، از مردم و رهبر انقلاب عذرخواهی می‌کنم. این هجمه عظیم در اراده شما مردم اثرگذار نبود بنابراین بدهکارتان هستم و تشکر می‌کنم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

.. نخستین نماز جمعه تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی پس از حاشیه های اخیر پیرامون اتهامات علیه او امروز برگزار شد. خطیب نماز جمعه این هفته تهران خطاب به مستمعین نماز جمعه گفت: فضای تند برخاسته از بیرون و دشمنان من را نمی زنند بلکه مردم را می زنند، ولی این هجمه در بصیرت شما تاثیری نگذاشت. نخستین نماز جمعه تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی پس از حاشیه های اخیر پیرامون اتهامات علیه او...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاظم صدیقی گفت: از شما مردم ایران و رهبر انقلاب عذرخواهی می کنم. خیلی بدهکار شما مستمعین این دو دهه خطبه های این ناچیز هستم.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماز جمعه این هفته تهران را حجت الاسلام کاظم صدیقی اقامه می کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از حضور مردم تهران در نماز جمعه به امامت صدیقی منتشر شد.

وب‌گاه الف

خطیب نماز جمعه تهران گفت: در چند روز اخیر شبکه های مجازی قتلگاه جوان ها و مسلخ آبروها این طلبه ناچیز را بهانه قرار دادند و در اثر یک غفلت باعث شدند که دل مردم عزیز ما شکست و کم نبودند افرادی که ما را می دیدند گریه می کردند، عذرخواهی می کنم که با یک غفلت و کم توجهی باعث این همه هجمه به ملت ایران شدم.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماز جمعه تهران به امام حجت‌الاسلام صدیقی آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خطیب نماز جمعه تهران گفت: در چند روز اخیر شبکه های مجازی قتلگاه جوان ها و مسلخ آبروها این طلبه ناچیز را بهانه قرار دادند و در اثر یک غفلت باعث شدند که دل مردم عزیز ما شکست و کم نبودند افرادی که ما را می دیدند گریه می کردند، عذرخواهی می کنم که با یک غفلت و کم توجهی باعث این همه هجمه به ملت ایران شدم.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتشار خبر برگزاری نمازجمعه تهران به امامت صدیقی واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌«نمی‌توان پیش‌بینی کرد آقای صدیقی در خطبه‌های نمازجمعه 24 فروردین 1403 و بعد از یک ماه جنجالی که خود او در صدر خبر‌ها بوده چه خواهد گفت و آیا توضیح دیگری به توضیحات قبلی درباره ماجرای باغ اُزگُل اضافه خواهد کرد یا به سکوت برگزار می‌کند.» عصرایران نوشت: اعلام برگزاری نماز جمعه امروز تهران به امامت حجت الاسلام شیخ کاظم صدیقی با واکنش‌های مختلف رو به رو شده است. به جز یک مورد (سردبیر...