شنبه 21 مهر 1403

نماز عید فطر در مشگین‌شهر برگزار شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نماز عید فطر در مشگین‌شهر برگزار شد

اردبیل - ایرنا - نماز عید سعید فطر روز یکشنبه به امامت حجت‌الاسلام باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در محوطه باز بقعه شیخ‌حیدر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و زیر نظر کارشناسان بهداشت برگزار شد، خطیب جمعه بر حفظ دستاوردهای معنوی و اجتماعی ماه مبارک رمضان در طول سال تاکید کرد.

حجت‌الاسلام رضا باوقار با تبریک حلول ماه شوال و فرارسیدن عید فطر، آمرزش گناهان، تقوا گرایی، تقویت باورهای دینی و همبستگی اجتماعی را از جمله برکات ماه مبارک رمضان بیان کرد.

وی با تقدیر از مدافعان سلامت به جهت مبارزه بی‌امان و شبانه‌روزی با ویروس منحوس کرونا از همکاری مردم جهت از بین رفتن کامل این بیماری تقدیر کرده و بر استمرار این تعامل سازنده تاکید کرد.

خطیب جمعه مشگین‌شهر همچنین با اشاره به پایان مجلس دهم و آغاز بکار مجلس یازدهم در روزهای آتی از نمایندگان مجلس یازدهم خواست با تقویت نقاط قوت مجلس دهم و پرهیز از نقاط ضعف این مجلس نسبت به تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و دینی کوشا باشند.

او با بیان چند عملکرد قابل قبول مجلس دهم، بی‌تفاوتی به معیشت مردم را از جمله نقاط ضعف مجلس دهم بیان و اظهارامیدواری کرد این نقیصه بزرگ در مجلس یازدهم مورد توجه جدی قرار بگیرد.

*س_برچسب‌ها_س*