سه‌شنبه 17 مهر 1403

نماینده مجلس: برخی زنان، می‌خواهند با گرم‌شدن هوا، «برهنه» شوند / الان، بحث «برهنگی» مطرح است!

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
نماینده مجلس: برخی زنان، می‌خواهند با گرم‌شدن هوا، «برهنه» شوند / الان، بحث «برهنگی» مطرح است!

دیده‌بان ایران نوشت: فلاحی گفت: ما 228 هزار شهید داده‌ایم که ارزش‌هایمان حفظ شود. بنابراین قرار نیست به دلیل مسائل سیاسی از حجاب عقب‌نشینی کنیم.

  • حجت الاسلام احمد حسین فلاحی، نماینده مجلس یازدهم در پاسخ به اینکه آیا چنین برخوردهایی را صحیح می‌داند گفت: «در تمام دنیا تخلف از مقررات اجتماعی، جرم محسوب می‌شود و با آن برخورد می‌کنند. فرقی ندارد این تخلفات در چه حوزه‌ای باشد؛ چه در زمینه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، چه در رعایت انضباط اجتماعی و چه در رعایت آداب آپارتمان‌نشینی و... همه جا قانون دارد و هرکس تخلف کند مورد پیگرد قرار می‌گیرد.»
  • این نماینده مجلس در واکنش به هشدارهایی که برخی از جامعه‌شناسان و فعالان سیاسی اصلاح‌طلب داده‌اند مبنی براینکه شرایط جامعه ایجاب می‌کند که حکومت در بحث حجاب عقب‌نشینی کند، گفت: «اصلاح‌طلبان همیشه با هنجارشکنی همراه شدند و از این طریق خودشان را به جامعه غالب کردند و رای آوردند بنابراین ما از آن‌ها هیچ انتظاری نداریم که از ارزش‌ها دفاع کنند. هم در دولت‌ها و هم در مجالس مختلف یکی از ابزارهایی که استفاده کردند و رای آوردند، ترویج همین ناهنجاری‌ها، عکس گرفتن و تبلیغ آن‌ها بوده است. همچنین در بحث اغتشاشات، با دروغ‌پراکنی از یک دروغی که الان آشکار شده است، دفاع می‌کردند.»
  • عضو کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم و نماینده همدان در مجلس خاطرنشان کرد: «به هیچ وجه نمی‌توانیم از ارزش‌های‌مان عقب‌نشینی کنیم، ما 228 هزار شهید داده‌ایم که ارزش‌هایمان حفظ شود. بنابراین قرار نیست به دلیل مسائل سیاسی از حجاب عقب‌نشینی کنیم.
  • احمدحسینی فلاحی عضو فراکسیون روحانیت مجلس درباره افزایش کشف حجاب ها توسط زنان اظهار نگرانی کرد و گفت: «مشاهده می‌کنیم که دشمنان زنان را تشویق و ترغیب می کنند تا در برخی خیابان ها به صورت برنامه‌ریزی کشف حجاب و تجمع کنند و حتی برنامه ریزی می کنند که با چه ابزاری جلو بیایند. بنابراین مسئله محدود به حجاب نمی‌شود و این روزها خیلی از هنجارشکنی‌های دیگری را در کنار حجاب می‌بینید. برخی از زنان با گرم شدن هوا می خواهند برهنه شوند، این اقدام خیلی خطرناک است و با حکومت اسلامی باید با آن برخورد کند. قوه قضاییه طرحی برای برخورد با زنان کشف حجاب کننده تهیه کرده و آن را به دولت داده است ما در مجلس سعی می کنیم زودتر این قانون تصویب شود ولی تا آن زمان بیکار نخواهیم نشست.»

بیشتر بخوانید:

21220

کد خبر 1762139