دوشنبه 16 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به‌رغم ابراز نگرانی درباره وضعیت غزه گفت که تحریم اسرائیل در دستور کار اتحادیه نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات موشکی مشترک با مقاومت اسلامی عراق ضد یک هدف حیاتی اسرائیل در بندر حیفا خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات موشکی مشترک با مقاومت اسلامی عراق ضد یک هدف حیاتی اسرائیل در بندر حیفا خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخه نظامی حماس دو تانک مرکاوا، یک نفربر «ببر» و دو خودرو زرهی نظامیان اسرائیل را در غزه و رفح منهدم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن ابراز نگرانی از اوضاع خاورمیانه گفت که جامعه جهانی باید با قحطی و سوء‌تغذیه در نوار غزه مقابله کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن ابراز نگرانی از اوضاع خاورمیانه گفت که جامعه جهانی باید با قحطی و سوء‌تغذیه در نوار غزه مقابله کند.

وب‌گاه عصر ایران

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات خود، در 24 ساعت گذشته، 3 کشتار علیه ساکنان نوار غزه انجام داد که منجر به شهادت 47 فلسطینی و زخمی شدن 52 نفر دیگر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت نوار غزه از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر 2023 تا کنون به 37 هزار و 765 شهید و شمار مجروحان به 86 هزار و 429 نفر خبر داد. این وزارتخانه افزود که رژیم صهیونیستی در 24 ساعت گذشته مرتکب سه جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شد که طی آن 47 فلسطینی شهید و 52 نفر زخمی شدند. مسئولان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، شرکت امنیت دریایی «امبری» انگلیس اعلام کرد که یک کشتی تجاری در 84 مایلی دریایی در غرب بندر الحدیده یمن هدف حمله راکتی قرار گرفته است. این خبر در حالی است که «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن شب گذشته با صدور بیانیه‌ای از عملیات مشترک ارتش این کشور و رزمندگان مقاومت اسلامی عراق در راستای حمایت از ملت فلسطین خبر داد. سخنگوی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان سفرش به واشنگتن تاکید کرد که این رژیم، «خواهان جنگ با لبنان نیست، اما برای هر سناریویی آماده می‌شود.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان سفرش به واشنگتن تاکید کرد که این رژیم، «خواهان جنگ با لبنان نیست، اما برای هر سناریویی آماده می‌شود.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه با نجیب میقاتی، نخست‌وزیر لبنان تلفنی گفتگو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه با نجیب میقاتی، نخست‌وزیر لبنان تلفنی گفتگو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک شرکت انگلیسی در حوزه امنیت دریایی از وقوع یک حادثه دریایی در غرب الحدیده یمن خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک شرکت انگلیسی در حوزه امنیت دریایی از وقوع یک حادثه دریایی در غرب الحدیده یمن خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جریان درگیری‌های مسلحانه‌ای که شب گذشته بعد از یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین در کرانه باختری، میان آن‌ها با رزمندگان فلسطینی رخ داد، مبارزان فلسطینی یک وسیله انفجاری بزرگ را مقابل نیرو‌های دشمن منفجر کردند که طی آن دست کم 17 نظامی صهیونیست زخمی شدند. رسانه‌های عبری امروز گزارش دادند که بر اثر انفجار بمب در مسیر خودروی زرهی ارتش اسرائیل در...