دوشنبه 16 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهرک نشینان صهیونیست امروز (شنبه) با تظاهرات در تل آویو و سایر شهرهای فلسطین اشغالی خواستار توافق فوری برای آزادی اسرای این رژیم نزد مقاومت فلسطین شدند.

وب‌گاه عصر ایران

«اسامه حمدان» از رهبران جنبش حماس گفت که رژیم صهیونیستی برای دویست و شصت و هفتمین روز متوالی به تجاوزات علیه نوار غزه ادامه می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از رهبران جنبش حماس اظهار داشت: گزارش‌های سازمان ملل بیانگر آن است که 70 درصد جمعیت غزه با خطر گرسنگی مواجه‌اند و 350 هزار نفر از کودکان زیر پنج سال با کمبود شدید غذا روبه‌رو هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از رهبران جنبش حماس با اشاره به تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، اوضاع نوار غزه را فاجعه‌بار توصیف کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس، عصر امروز (شنبه) فرودگاه بین المللی الحدیده را در غرب یمن مورد حمله هوایی قرار داد. ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس، عصر امروز (شنبه) فرودگاه بین المللی الحدیده را در غرب یمن مورد حمله هوایی قرار داد. به گزارش عرشه آنلاین، به نقل از رسانه های عربی، این حمله فرودگاه بین المللی الحدیده در ساحل دریای سرخ را هدف قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) در سخنانی از مذاکرات با طرف‌های مختلف به منظور سرنگون کردن کابینه این رژیم خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دفتر سیاسی حماس و رئیس دستگاه اطلاعات مصر با محوریت مذاکرات دستیابی به توافق آتش‌بس به گفت‌وگوی تلفنی پرداختند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش حزب‌الله لبنان امروز (شنبه) از تداوم حملات به مواضع رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن یک تانک مرکاوای این رژیم خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس در تجاوزی جدید به خاک یمن، فرودگاه «الحدیده» واقع در غرب این کشور را بمباران کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ائتلاف آمریکا و انگلیس فرودگاه «الحدیده» واقع در غرب یمن را بمباران کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی اعلام کردند که احتمال دارد خروج قریب‌الوقوع نظامیان صهیونیست از رفح و ورود جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه به مرحله سوم، مانع از وقوع جنگ در جبهه لبنان شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخه نظامی حماس از واردآوردن ضربه مهلک به نظامیان اسرائیل در شهرک «الشجاعیه» غزه طی کمینی از پیش طراحی‌شده خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا تصمیم کابینه رژیم صهیونیستی برای مشروعیت بخشیدن به پنج کانون شهرک‌سازی در کرانه باختری اشغالی را محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از انهدام 2 جنگ‌افزار ارتش اسرائیل خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جبهه مردمی برای آزادی فلسطین اعلام کرد طرح یواو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در رابطه با روز بعد از جنگ، تقسیم نوار غزه به 24 منطقه اداری، تشکیل کمیته‌ای ویژه به ریاست آمریکا و تشکیل نیروهای بین‌المللی و عربی برای رهبری و مدیریت نیروهای فلسطینی محلی مسئول امنیت غزه، صرفا توهمات و رویاهایی است که شکست و ناتوانی دشمن صهیونیستی را می‌رساند.