پنج‌شنبه 19 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر انگلیس و امیر قطر در تماسی تلفنی به گفت‌وگو و رایزنی درباره آخرین تحولات نوار غزه پرداختند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اردوغان در نشست مشترک خبری با نخست‌وزیر یونان با اشاره به اینکه حماس یک گروه مقاومت است که سرزمین آن از سال 1947 اشغال شده و پس از اشغال این اراضی، از اراضی خود محافظت می‌کند، گفت: من حماس را یک گروه تروریستی نمی‌دانم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور ترکیه گفت: من حماس را یک گروه تروریستی نمی‌دانم، برعکس، من حماس را مردمی می‌بینم که برای حفاظت از سرزمین خود و مردم خود مبارزه می کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با نخست‌وزیر مالزی که به دوحه پایتخت قطر سفر کرده است، دیدار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرستاده ویژه گوترش در امور یمن گفت: ما شاهد کاهش حملات به کشتی های تجاری و نظامی در دریای سرخ، خلیج فارس، عدن و اقیانوس هند، و همچنین کاهش تعداد حملات هوایی آمریکا و انگلیس علیه اهداف مستقر در یمن بوده ایم اما خصومت ها ادامه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون نمایندگی آمریکا در سازمان ملل ادعاهای ضد ایرانی در نشست شورای امنیت را تکرار و بار دیگر جمهوری اسلامی ایران را متهم به ارسال سلاح به انصارالله یمن کرد.

وب‌گاه عصر ایران

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در باتلاق جنگی که بیش از 7 ماه پیش علیه نوار غزه به راه انداخت گیر کرده است و اکنون ادعا می‌کند از آمریکایی‌ها نمی‌خواهد که از این رژیم دفاع کنند.

وب‌گاه الف

رابرت وود سفیر و معاون نمایندگی آمریکا در سازمان ملل با تکرار ادعاهای ضد ایرانی در نشست شورای امنیت، بار دیگر جمهوری اسلامی ایران را متهم به ارسال سلاح به انصارالله یمن و ادعا کرد: «باید به طور جمعی ایران را به خاطر نقش بی‌ثبات‌کننده‌اش مورد بازخواست قرار دهیم و اصرار کنیم که نمی‌تواند پشت حوثی‌ها (انصارالله) پنهان شود.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر اسرائیل مدعی بررسی گزینه تبعید رهبران جنبش حماس توسط تل‌آویو شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس با انور ابراهیم نخست وزیر مالزی در مورد آخرین تحولات غزه دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در سخنانی بار دیگر اهداف متوهمانه خود برای نابودی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را تکرار کرد و از بررسی گزینه تبعید رهبران این جنبش توسط تل‌آویو خبر داد. نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در سخنانی بار دیگر اهداف متوهمانه خود برای نابودی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را تکرار کرد و از بررسی گزینه تبعید رهبران این جنبش توسط تل‌آویو...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسرائیلی‌های معترض به سیاست‌های نتانیاهو در اعتراض به محتوای سخنرانی او در مراسم یادبود سربازان کشته شده از سال 1948، محل را ترک کرده و شعار سر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر اسرائیل بار دیگر اهداف متوهمانه خود برای نابودی حماس را تکرار کرد و از بررسی گزینه تبعید رهبران این جنبش توسط تل‌آویو خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی شاخه نظامی حماس از قطع ارتباط القسام با گروهی از مجاهدان مسئول نگهداری از چهار اسیر اسرائیلی به دلیل حملات و بمباران رژیم صهیونیستی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌ها از بازگشت دیپلمات‌های اسرائیلی به سفارت اسرائیل در ترکیه خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزرای امور خارجه آمریکا و مصر در تماسی تلفنی ابعاد حمله ارتش رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب نوار غزه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.