پنج‌شنبه 19 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه انگلیس بدون محکوم کردن حمله وحشیانه شهرک‌نشینان اسرائیلی به کاروان حامل کمک‌های بشردوستانه به غزه، این حادثه را وحشتناک توصیف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس دفتر اطلاع‌رسانی دولت در غزه امروز (سه شنبه) از وخامت اوضاع بیمارستان‌های نوار غزه در نتیجه استمرار حملات اسرائیل خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

مبارزان گردان‌های قسام دهانه یکی از تونل‌های از پیش بمب‌گذاری شده را در اطراف ایستگاه قدس در شرق شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه به روی نظامیان صهیونیست منفجر کردند و آنان را به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با گذشت بیش از هفت ماه از جنایات جنگی در غزه، رژیم صهیونیستی نه تنها هنوز نتوانسته حماس را نابود کند، بلکه توانایی حذف رهبران برجسته این جنبش را هم ندارد و حتی اگر بتواند دست به چنین اقدامی بزند، باز هم فرماندهان مقتدری ظاهر و جایگزین آن‌ها خواهند شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نظامیان اسرائیل زیر ضربات سنگین گروه های مقاومت فلسطین در دروازه شرقی شهر «رفح» در جنوب نوار غزه زمین گیر شده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: اظهارات ناقض قواعد بشردوستانه از سوی یک سناتور آمریکایی در توجیه و تشویق بکارگیری بمب هسته‌ای توسط رژیم صهیونیستی، نشان از میزان توحش این طیف جنگ‌طلب و بی‌اعتنایی کامل آنها به حق حیات انسان‌ها و عدم احترام به اعلامیه جهانی حقوق بشر دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه قطر اعلام کرد که مذاکرات جنبش حماس و طرف صهیونیستی اکنون در حالت رکود بوده و تل‌آویو برنامه‌ای برای پایان جنگ ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

جامعه جهانی می‌بایست با نگرانی تمام ضمن محکوم کردن شدید حمایت‌های بی‌دریغ آمریکا از رژیم صهیونیستی، در مقابل اینگونه اظهارات اهریمنی بایستد تا هر چه زودتر از گستردگی روز افزون نسل‌کُشی و فجایع انسانی در نوار غزه جلوگیری به عمل آورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده قم در مجلس گفت: اموال خود و خانواده‌ام را طبق قانون در هر دوره نمایندگی به قوه قضاییه اعلام کرده و در پایان این دوره نیز اعلام خواهم کرد که دستگاه محترم قضایی می‌تواند طبق قانون اجرای اصل 49 قانون اساسی که خود در مجلس قبلی یکی از طراحان آن بوده‌ام، به آن رسیدگی کند.

خبرگزاری دانشجو

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات سناتور آمریکایی در توجیه و تشویق بکارگیری بمب هسته‌ای توسط رژیم صهیونیستی نوشت: جامعه جهانی می‌بایست در مقابل اینگونه اظهارات اهریمنی بایستد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد حقوق بشر گفت: جنایت‌ها در نوار غزه و تحولات دانشگاه‌های غربی ویترینی از نقض حقوق بشر را پیش چشم مردم قرار داده است که باید در هفته حقوق بشر آمریکایی برجسته شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 25 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: رژیم منحوس صهیونیستی طی سال‌های اخیر بار‌ها دست به ترور کور دانشمندان و مقامات نظامی کشورمان زد که هر بار با صبر راهبردی جمهوری اسلامی روبرو شد، اما این بار بعد از حمله به کنسولگری کشورمان و شهادت برخی سربازان جان بر کف ایران اسلامی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر قطر تاکید کرد مذاکرات تبادل اسرا میان رژیم صهیونیستی و جنبش حماس در حال حاضر دچار رکود شده است.

وب‌گاه گسترش

آنطور که مشخص است، نگرانی از کاهش قیمت نفت، بسیاری از تولیدکنندگان را نامید کرده و چندان به بازار آینده امیدوار نیستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دیوان عالی رژیم صهیونیستی، درخواست ارتش برای به تعویق افتادن تحقیقات در مورد دلایل شکست این رژیم از مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی را رد کرد.