دوشنبه 11 تیر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یوآو گالانت گفت: جنگ سختی که وارد آن شدیم، ناگهانی آغاز شد و بهای سنگینی را پرداختیم که تا به حال سابقه نداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان خبر داد که نظامیان ارتش اسرائیل را در موضع اسرائیلی «المناره» هدف قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله جدید خود علیه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رؤسای جمهور فرانسه و شیلی خواستار برقراری آتش‌بس پایدار در نوار غزه شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر اسرائیل اظهار داشت که ارتش اسرائیل در حال جنگ در چندین جبهه است و بنابراین، نباید جنگ داخلی رخ دهد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دیوان عالی کشور گفت: دادگاه‌های کشورهای عضو بریکس اقدامات قضایی مناسبی در خصوص تحریم‌های ظالمانه آمریکا اتخاذ کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور ارشد رئیس‌جمهور آمریکا که با هدف آرام کردن جبهه جنگ در جنوب لبنان به بیروت سفر کرده است، بر ضرورت دستیابی به راه‌حل‌های تعیین کننده در این پرونده تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر رژیم صهیونیستی امکان انتقال مسوولیت توزیع کمک‌ها در نوار غزه را به ارتش رژیم صهیونیستی بررسی می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای عبری امروز (سه‌شنبه) از تحقیقات سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی درباره درز اطلاعات از سرویس‌ها امنیتی پس ازهفتم اکتبر پرده برداشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع صهیونیستی گزارش دادند که از آغاز جنگ علیه نوار غزه تاکنون 8 هزار و 663 نظامی صهیونیست به مراکز توانبخشی منتقل شده اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که مانور‌های فریبکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره توافق آتش بس در نوار غزه به نتیجه نرسیده است، «احمد عبدالهادی» نماینده جنبش حماس در لبنان طی سخنانی اعلام کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی، در نتیجه استواری مقاومت فلسطین و محور مقاومت، دچار بحران عمیقی شده است. عبدالهادی در گفتگو با المیادین اظهار داشت: انحلال کابینه جنگ رژیم صهیونیستی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رژیم اسرائیل بامداد امروز سه شنبه در دویست و پنجاه و ششمین روز از طوفان الاقصی، مناطقی در نوار غزه را بمباران کرد که در اردوگاه النصیرات، این حملات منجر به شهادت 10 نفر از اعضای یک خانواده‌ای شد. فرماندهی ستاد مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) طی بیانیه‌ای مدعی شد که چند پهپاد و شهپاد و رادار ارتش یمن را در تجاوز نظامی شبانه و بامدادی خود منهدم کرده...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی طی سخنانی بر لزوم توقف فوری تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکید کرد و از جامعه جهانی خواست تا همه اقدامات لازم را جهت تضمین محافظت از جان مردم غزه اتخاذ کند. بن سلمان در خلال سخنرانی خود در مراسم استقبال از کسانی که امسال حج را به جا آوردند، با تاکید بر اهمیت اجرایی قطعنامه‌های شورای امنیت درباره آتش...

وب‌گاه عصر ایران

«محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان امروز (دوشنبه) بر ضرورت توقف فوری اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه تاکید کرد و خواستار اتخاذ اقداماتی برای حفظ جان غیرنظامیان شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از المنار، حزب الله لبنان از شهادت یکی دیگر از رزمندگان خود در مسیر حمایت و پشتیبانی از مردم و مقاومت فلسطین در نوار غزه خبر داد. حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که «محمد مصطفی ایوب» ملقب به «جلال» متولد از رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان متولد سال 1979 میلادی و از اهالی شهرک سلعا در جنوب لبنان در راه قدس به شهادت رسید. این خبر در...