چهارشنبه 6 تیر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طالبان افغانستان به مناسبت عید سعید قربان با انتشار پیامی از دیگر کشورها خواست برای جلوگیری جنایات اسرائیل در نوار غزه اقدام‌های موثری انجام دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در قطر ضمن تاکید بر لزوم تقویت و تعمیق روابط تجاری ایران و قطر از رشد مبادلات تجاری دو کشوردر دو ماه نخست سال جاری خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از المنار، حزب الله لبنان اعلام کرد که برای حمایت از مردم استوار و مقاومت دلاور فلسطین در نوار غزه و پاسخ به حملات ارتش اشغالگر به خانه‌های غیرنظامیان و روستا‌های جنوبی لبنان و آخرین مورد آن حمله هوایی به شهرک جناتا که به شهادت و زخمی شدن چند نفر منجر شد، دو شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» و «کفرسولد» را با ده‌ها موشک کاتیوشا و فلق هدف قرار...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب الله در پاسخ به حمله هوایی اسرائیل به شهرک «جناتا» در جنوب لبنان مواضع اسرائیل را طی هفت عملیات مورد حمله قرار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که رزمندگان مقاومت امروز جمعه توانستند چهار پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند. حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اول خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی مقاومت شجاع و شریف آن، امروز جمعه تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، «تدروس آدهانوم گبریسوس» مدیرکل سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که در پی کمبود غذایی در نوار غزه، 32 کودک بر اثر سوء‌تغذیه به شهادت رسیدند که 28 نفر از آن‌ها کودکان زیر پنج‌سال بودند. وی همچنین افزود که گرسنگی در غزه به خصوص در میان کودکان افزایش یافته و ساکنان این منطقه از شرایطی که به گرسنگی دسته‌جمعی نزدیک شده، رنج می‌برند. صندوق...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های اسرائیلی به شکست اسرائیل در مقابل حزب‌الله لبنان در شمال سرزمین‌های اشغالی اعتراف کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که طی حملات اسرائیل به شهر جنین سه فلسطینی به شهادت رسیدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: ما در حال تهیه یک طرح جامع برای مرحله پساجنگ در غزه هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه گفت: جامعه بین المللی باید اقدامات قهری اقتصادی یکجانبه را محکوم و رد کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد بامداد امروز جمعه پایگاه هوایی «رامات دیوید» ارتش رژیم صهیونیستی را در داخل اراضی اشغالی فلسطین هدف حمله پهپادی قرار داده است. در این بیانیه آمده است که به هدف قرار دادن مواضع و پایگاه‌های دشمن صهیونیستی در حمایت از غزه و رفح و پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی ادامه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام سازمان پزشکان بدون مرز مجموع شهدای جنگ غزه تاکنون به 37232 نفر و زخمی‌ها به 58037 نفر رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس روز جمعه تاکید کرد: اگر واشنگتن مثبت عمل کند و تنها طرف رژیم اشغالگر را نگیرد، می‌توان به توافق دست یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان بهداشت جهانی از مرگ 32 کودک در غزه بر اثر سوء تغذیه خبر داد که 28 تن از آن‌ها زیر پنج سال دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت: رژیم صهیونیستی باید از غزه خارج شود تا فلسطینیان خودشان در مورد آینده خود تصمیم‌گیری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تازه‌ترین نظرسنجی‌های انجام شده نشان می‌دهد که با وجود جنگ در غزه و کشته و زخمی شدن شمار زیادی از مردم فلسطین، اما این مردم با وجود همه اینها از مقاومت و جنبش حماس حمایت می‌کنند و محبوبیت این گروه به همراه رهبران آن افزایش یافته است.