چهارشنبه 13 تیر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه آمریکا در یک کنفرانس خبری در وزارت خارجه ایالات متحده، با اعلام توقف دائم ارسال بمب‌های سنگین به رژیم صهیونیستی، گفت: به دلیل نگرانی ما در مورد استفاده از این بمب‌ها از سوی تل‌آویو در مناطق پرجمعیتی مثل رفح، این موضوع همچنان تحت بررسی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان امنیت تجارت دریایی انگلیس سه‌شنبه شب از غرق شدن یک کشتی تجاری در دریای سرخ خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان امنیت تجارت دریایی انگلیس از غرق کشتی توتور که 12 ژوئن (23 خرداد) در 66 مایلی بندر الحدیده هدف قرار گرفته بود، خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برنی سندرز سناتور مستقل ایالت ورمونت در پیامی در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، نوشت: واشنگتن باید از هرگونه کمک نظامی تهاجمی به (رژیم) اسرائیل خودداری کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری فرانسه به نقل از دیپلمات‌های عربی از درگذشت 323 حاجی مصری در طول مراسم حج به دلیل گرمای شدید خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یوآو گالانت گفت: جنگ سختی که وارد آن شدیم، ناگهانی آغاز شد و بهای سنگینی را پرداختیم که تا به حال سابقه نداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان خبر داد که نظامیان ارتش اسرائیل را در موضع اسرائیلی «المناره» هدف قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله جدید خود علیه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رؤسای جمهور فرانسه و شیلی خواستار برقراری آتش‌بس پایدار در نوار غزه شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر اسرائیل اظهار داشت که ارتش اسرائیل در حال جنگ در چندین جبهه است و بنابراین، نباید جنگ داخلی رخ دهد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دیوان عالی کشور گفت: دادگاه‌های کشورهای عضو بریکس اقدامات قضایی مناسبی در خصوص تحریم‌های ظالمانه آمریکا اتخاذ کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور ارشد رئیس‌جمهور آمریکا که با هدف آرام کردن جبهه جنگ در جنوب لبنان به بیروت سفر کرده است، بر ضرورت دستیابی به راه‌حل‌های تعیین کننده در این پرونده تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر رژیم صهیونیستی امکان انتقال مسوولیت توزیع کمک‌ها در نوار غزه را به ارتش رژیم صهیونیستی بررسی می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای عبری امروز (سه‌شنبه) از تحقیقات سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی درباره درز اطلاعات از سرویس‌ها امنیتی پس ازهفتم اکتبر پرده برداشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع صهیونیستی گزارش دادند که از آغاز جنگ علیه نوار غزه تاکنون 8 هزار و 663 نظامی صهیونیست به مراکز توانبخشی منتقل شده اند.