دوشنبه 18 تیر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش حماس با تاکید بر حق بازگشت همه فلسطینی‌های آواره اعلام کرد که عملیات طوفان الاقصی بار دیگر مسأله آوارگان را احیا کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«یسرائیل زیف» ژنرال بازنشسته صهیونیستی در اظهاراتی عنوان داشت، ارتش رژیم صهیونیستی هدف خود از جنگ در غزه را از بین برده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن امروز (پنجشنبه) در سخنانی از تشکیل اتاق عملیات مشترک جبهه‌های پشتیبان مقاومت فلسطین در نوار غزه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن امروز (پنجشنبه) در سخنانی از تشکیل اتاق عملیات مشترک جبهه‌های پشتیبان مقاومت فلسطین در نوار غزه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رژیم صهیونیستی با تأسیس واحد جدید محافظت از شهرک های اطراف نوار غزه و کاهشی که در نیروهای ارتش با آن مواجه است، در تنگنای لجستیکی قرار گرفته است و بعید نیست برای فرار از این بحران به سمت پایان عملیات زمینی در غزه یا کاهش آن گام بردارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که به سبب جنایات مستمر اشغالگران صهیونیست از هفتم اکتبر تا کنون، بیش از 47 نفر در نوار غزه شهید و یا مفقود شده اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه یبن الملل خبرگزاری داشنجو، بعد از اعتراف «دانیال هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه امکان نابودی حماس وجود ندارد، اختلافات میان ارتش اشغالگر با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم به شدت بالا گرفت و در پی آن «یائیر نتانیاهو» پسر بنیامین نتانیاهو «تومر بار» فرمانده نیروی هوایی ارتش اسرائیل را به شدت مورد هجمه قرار داد. دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی در...

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست وزارت خارجه ایران علی باقری امروز پنجشنبه تصریح کرد که افزایش تهدیدات رژیم صهیونیستی منجر به فرورفتن بیشتر آن در باتلاق جنایاتش خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست وزارت امور خارجه با اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین - حماس در دوحه دیدار و رایزنی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سنتکام مدعی شد دو شناور بدون سرنشین انصارالله را در دریای سرخ متوقف کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) بامداد پنجشنبه ادعا کرد که به 2 شهپاد و یک مرکز فرماندهی و کنترل نیروهای یمنی حمله کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم صدایی تهران و ابوظبی بالاخص در میانه جنگ غزه، زمینه را برای ارائه تحللی های بسیاری فراهم کرده، بسیاری از ناظران با اشاره به اولویت های امنیتی و اقتصادی امارات بر این باورند که ابوظبی جهت تحقق منافعش همسویی با تهران را به اتحاد با آمریکا و اسرائیل ترجیح داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دنبال طرح اظهاراتی از سوی سخنگوی ارتش اسرائیل و اعتراف به ناتوانی در از بین بردن حماس، نتانیاهو خواستار پاسخگویی در این خصوص شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتانیاهو به اظهارات اخیر سخنگوی ارتش اسرائیل واکنش نشان داد.