یک‌شنبه 15 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف حملات موشکی، پهپادی و توپخانه‌ای قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه روسیه امروز (دوشنبه) اعلام کرد که «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه این کشور و «فواد حسین» همتای عراقی او، بر آمادگی کشورهای خود برای همکاری در راستای تضمین ثبات و امنیت در خاورمیانه تاکید کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انصارالله یمن حمله تجاوزکارانه اسرائیل به سوریه را نقض حاکمیت این کشور و قوانین بین‌المللی ارزیابی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که وزیر امور خارجه این کشور و همتای عراقی او، بر آمادگی کشورهای خود برای همکاری در راستای تضمین ثبات و امنیت در خاورمیانه تاکید کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از مقامات ارشد جنبش حماس گفت که نخست‌وزیر و کابینه اسرائیل مانع از دستیابی به توافق آتش‌بس و تبادل اسرا می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه مصر گفت که ادعا درباره ورود سلاح از مصر به غزه دروغ محض است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های یمنی امروز - دوشنبه - از تجاوز جدید آمریکا و انگلیس به غرب الحدیده خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های یمنی از حمله جدید آمریکا و انگلیس به غرب الحدیده خبر دادند.

خبرگزاری دانشجو

معاون فرهنگی و عملیات روانی نیروی زمینی سپاه در آیین اختتامیه مسابقات قرآن و عترت کارکنان نیروی زمینی سپاه گفت: نیروی زمینی سپاه برای زنده نگه داشتن نام قرآن، امنیت کشور و شعائر اسلامی شهیدان زیادی را تقدیم انقلاب کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم غزه و پشتیبانی از مقاومت فلسطین ساعت 8:12 دقیقه صبح به وقت محلی، پایگاه «معیان باروخ» ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات موشکی قرار داد و این پایگاه به طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: رژیم صهیونیستی با تداوم بحران در نوار غزه و اصرار بر خواسته‌های زیاده خواهانه خود درباره آتش بس و حمله به لبنان و سوریه پنجره‌های جدید آتش را بر روی خودش باز کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایهود باراک نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم بیشتر از آنکه به تحقق پیروزی نزدیک باشد در حال شکست است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جورپ بورل، مسؤول سیاست خارجه اتحادیه اروپا دیروز یکشنبه به منظور دستیابی به توافق آتش‌بس در غزه سفر خود به منطقه را آغاز کرد و این سفر چند روز به طول می‌انجامد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت ارتباطات مخابراتی فلسطین از قطعی اینترنت در مرکز و جنوب نوار غزه به سبب حملات رژیم صهیونیستی برای اولین بار طی ماه‌های اخیر خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر سیاسی جنبش انصارالله در بیانیه خود خطاب به دشمن صهیونیستی نسبت به ادامه تجاوزاتش هشدار داد و تاکید کرد که در نتیجه ادامه کشتارهای آن علیه فلسطینیان روزهای سختی را در پیش خواهد داشت.