سه‌شنبه 24 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان تجارت دریایی انگلیس از دریافت گزارشی درباره وقوع حمله در غرب المخا در یمن خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کشتی روبیمار که چند روز قبل از سوی ارتش یمن در پاسخ به تجاوزگری رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته بود، غرق شد. کشتی روبیمار که چند روز قبل از سوی ارتش یمن در پاسخ به تجاوزگری رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته بود، غرق شد. یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که کشتی باری روبیمار که پس از هدف قرار گرفتن از سوی ارتش یمن در 18 فوریه (29 بهمن) در جنوب دریای سرخ رها شده بود، غرق شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت نجات ملی یمن اعلام کرد: تا توقف کامل جنگ در غزه بر عملیات نیروی دریایی در ردیای سرخ ادامه خواهد داد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسرائیل به مصر و قطر اعلام کرده است که تا زمانی که حماس لیستی از اسرای زنده را ارائه ندهد و پاسخی جدی به تعداد اسرای فلسطینی که میانجی‌ها به عنوان بخشی از توافق بین‌المللی آزادی پیشنهاد کرده‌اند، ارائه نکند، دور دیگری از مذاکرات را برگزار نخواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اسرائیل در پیامی به مصر و قطر به عنوان میانجی‌های توافق آتش بس شرط تازه رو کرد.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو_ "علی ابوشاهین" عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در توضیح آخرین وضعیت میدانی بیش از چهار ماه تجاوز نظامیان صهیونیست به نوار غزه و هزینه‌های این اقدام برای آن‌ها گفت: مقاومت فلسطین همچنان قهرمانانه در برابر تجاوز صهیونیست‌ها به نوار غزه ایستاده و مقاومت می‌کند. دشمن نابودیِ کل غزه را نشانه رفته، اما مقاومت فلسطین همچنان کنترل میدان‌های جنگ غزه را در اختیار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه عبری گزارش داد، توضیح رژیم صهیونیستی درباره علت حمله به مردم غزه که منتظر کمک غذایی بودند، توجیه دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «با گذشت 148 روز از جنگ غزه، شمار شهدای این جنگ به 30320 نفر و شمار مجروحان به 71533 نفر رسید». این بخش دیگری از بیانیه امروز وزارت بهداشت فلسطین در غزه است. بر اساس این گزارش، اشغالگران طی 24 ساعت اخیر موجب شهادت 92 نفر دیگر و مجروحییت 156 نفر شدند که اغلب آن‌ها زن و کودکند. هنوز شمار زیادی از قربانیان در زیر آوار هستند و بدلیل ممانعت اشغالگران،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور سابق پنتاگون می‌گوید اوکراین پس از عقب‌نشینی از «آودیوکا»، کنترل 2 شهر بزرگ خود را هم به روسیه خواهد سپرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک مرکز فرماندهی ارتش اسرئیل خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فلسطینی‌هایی که در اثر حمله و جنایات جنگی تل‌آویو در نوار غزه آواره شده‌اند، کلید خانه‌های آسیب‌دیده یا ویران‌شده خود را به‌عنوان «نمادی از آوارگی و امید» در دست گرفته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان از حمله پهپادی به یک مرکز فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد: ما به قطر پیشنهاد دادیم که کشتی «غرق شده» انگلیس را در مقابل ورود کامیون‌های امدادی به نوار غزه آزاد می‌کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رزمندگان مقاومت فلسطین یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی از نوع "هرمس 900" را در شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه سرنگون کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرایا القدس اعلام کرد که یک پهپاد ارتش اسرائیل را در شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه سرنگون کردند.