سه‌شنبه 24 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای قتل عام آوارگان گرسنه در میدان النابلسی غزه را محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین از سکوت جامعه بین‌المللی در قبال این جنایات انتقاد کرد و آن را به «صدور مجوز قتل عام فلسطینی‌ها» تشبیه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رزمندگان القسام این 2 پهپاد اشغالگران را در محله الزیتون شهر غزه به کنترل درآوردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از حمله مجدد ارتش رژیم صهیونیستی به صف دریافت‌کنندگان کمک در این باریکه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی حمله جدیدی را به صف دریافت‌کنندگان کمک در این باریکه انجام داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزیران خارجه کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه نشست پایانی خود ضمن محکوم‌نمودن حمله‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بر حمایت این کشور‌ها از ملت فلسطین تاکید کردند. در ادامه این بیانیه آمده است: ما خواهان آتش‌بس و توقف فوری عملیات نظامی اسرائیل در نوار غزه هستیم. جامعه بین‌الملل باید موضعی جدی و قاطع در قبال آتش‌بس در نوار غزه اتخاذ...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پاپ فرانسیس با اشاره به «رنج مردم فلسطین»، بار دیگر خواستار پایان دادن به درگیری‌ها در غزه شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شورای همکاری خلیج فارس بر لزوم آتش بس در نوار غزه تاکید کرد و حمله اسرائیل به مردم غزه را محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به ادعای ناظران آنچه دولت بایدن می‌داند - و بسیاری از منتقدان اسرائیل از آن غافل هستند - این است که جامعه بین‌المللی نمی‌تواند راه‌حلی برای جنگ اسرائیل و حماس دیکته کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رسانه آمریکایی مدعی شده یک منبع مطلع در گروه حماس گفته این جنبش بدون موافقت رژیم صهیونیستی با «آتش‌بس دائمی» در جنگ غزه، درباره تبادل اسرا با تل‌آویو توافق نخواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مقام ارشد دولت جو بایدن به خبرنگاران گفت: اسرائیل پیشنهادی برای آتش‌بس 6 هفته‌ای به صورت کلی پذیرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون وزیر امور خارجه یمن، لندن را به هدف قرار دادن دیگر کشتی‌های بریتانیایی تهدید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، گزارشگر سازمان ملل در امور غذایی هشدار داد ادامه شرایط فعلی در غزه به بحران انسانی غیر قابل جبران منجر می‌شود. «مایکل فخری» گزارشگر ویژه سازمان ملل در مورد غذایی اعلام کرد که تنها راه دستیابی به آتش بس تحریم رژیم صهیونیستی است. گزارشگر ویژه سازمان ملل، با توجه به مرگ حدود 15 کودک در نوار غزه بر اثر گرسنگی هشدار داد که قحطی احتمالی در غزه در...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، با گذشت 149 روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی از یک سو و حمله‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از سوی دیگر، عملیات‌های گروه‌های مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد. گردان‌های «ابوعلی مصطفی» و گردان‌های «المجاهدین» اعلام کردند که در عملیاتی مشترک موفق شده‌اند شهرک صهیونیستی «بئیری» و مقر فرماندهی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر امور خارجه یمن، لندن را به هدف قرار دادن دیگر کشتی‌های بریتانیایی تهدید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انفجار مهمات باقیمانده از جنگ در استان پکتیا باعث کشته و زخمی شدن شش کودک افغان شد.