دوشنبه 7 آبان 1403

نوح درویش از فصل بعد در تیم اول / برنامه ویژه بارسلونا برای پدیده عراقی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نوح درویش از فصل بعد در تیم اول / برنامه ویژه بارسلونا برای پدیده عراقی

نوح درویش، پدیده جدید فوتبال آلمان که اصالتی عراقی دارد، از فردا به تیم جوانان بارسا بر می گردد و هدف این است که در نیم فصل دوم با تیم اول نیز تمرین کند.

به گزارش "ورزش سه"، درویش تابستان گذشته به بارسلونا پیوست و به سرعت نیز توانست در تیم جوانان بارسا خودش را ثابت کند. درویش که 17 سال دارد با تیم زیر 21 ساله های بارسلونا تمرین می کند و در لیگ قهرمانان جوانان اروپا نیز توانسته بازی کرده و گلزنی کند. او اخیرا با تیم نوجوانان آلمان قهرمان جهان شد و از تاثیرگذارترین بازیکنان تیمش نیز بود.

درویش از فردا دوباره کار در تیم جوانان بارسا را از سر خواهد گرفت ولی طبق ادعای اسپورت، ژاوی فعلا برنامه ای برای استفاده از او در تیم اول ندارد. همین حالا در بارسا لامین یامال 16 ساله بازی می کند و تیم پر از بازیکنان جوان است.

برنامه ژاوی برای درویش این است که او در نیم فصل دوم کم و بیش برای تمرین با تیم اول دعوت شود و سپس در مورد استفاده از او در بازی های کم اهمیت تر مثل مراحل ابتدایی کوپا دی ری تصمیم گیری خواهد شد.

درویش ولی می تواند با درخشش در تیم جوانان بارسا و نیز تمرینات تیم اول، شانس خود برای حضور در اردوی پیش فصل تابستانی را افزایش داده و یکی از مدعیان حضور در فهرست بارسا برای فصل بعد باشد. عملکرد عالی او در جام جهانی باعث خوشحالی بارسا شده و آنها بسیار خوشبین هستند این پدیده عراقی - آلمانی، در آینده ای نزدیک، به بازیکنی تعیین کننده تبدیل شود.

نوح درویش از فصل بعد در تیم اول / برنامه ویژه بارسلونا برای پدیده عراقی 2
نوح درویش از فصل بعد در تیم اول / برنامه ویژه بارسلونا برای پدیده عراقی 3
نوح درویش از فصل بعد در تیم اول / برنامه ویژه بارسلونا برای پدیده عراقی 4