دوشنبه 16 مهر 1403

نوروزی: باید مشکل کمبود نیرو در آموزش و پرورش حل و فصل شود

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
نوروزی: باید مشکل کمبود نیرو در آموزش و پرورش حل و فصل شود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رحمت الله نوروزی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 27 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: با وجود آنکه در آستانه آغاز سال تحصیلی هستیم، اما آموزش و پرورش با کمبود جدی نیرو مواجه است. وی بیان کرد: در این شرایط به جای آنکه از بازنشستگان آموزش و پرورش استفاده شود، بهتر است از نیرو‌های توانمند نهضتی، خرید خدمت آموزشی، مربیان پیش دبستانی و...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رحمت الله نوروزی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 27 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: با وجود آنکه در آستانه آغاز سال تحصیلی هستیم، اما آموزش و پرورش با کمبود جدی نیرو مواجه است.

وی بیان کرد: در این شرایط به جای آنکه از بازنشستگان آموزش و پرورش استفاده شود، بهتر است از نیرو‌های توانمند نهضتی، خرید خدمت آموزشی، مربیان پیش دبستانی و افراد مهرآفرین استفاده شود.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین می‌توان برای مهارت افزایی و آموزش فنون تدریس از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان استفاده کرد تا از این طریق هم مشکل کمبود نیروی آموزش و پرورش حل و فصل شود و هم افراد مذکور در آموزش و پرورش به کار گرفته شوند.