پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

نوید محمد زاده

نوید محمد زاده

وب‌گاه عصر ایران

بازیگران بخشی از خاطره دیداری و شنیداری جامعه هستند به همین دلیل اتفاقات ناخوشایند رخ داده برای آنها باعث نگران شدن مخاطبان هم می‌گردد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نکوداشت آتیلا پسیانی بازیگر و کارگردان سینما و تئاتر ایران همزمان با زادروز این هنرمند برگزار شد و هنرمندان مختلفی از نسل های مختلف درباره او صحبت کردند.

وب‌گاه فرارو

برادران لیلا قطعا فیلم سرگرم کننده‌ای است که مخاطبین را در مدت زمان طولانی پخش آن خسته نمی‌کند. روستایی در این فیلم هم مانند سایر ساخته‌هایش به خوبی توانسته است کشش ایجاد کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از واکنش مردم به فیلم برادران لیلا در فضای مجازی با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات و حواشی فیلم نسخه کامل برادران لیلا با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری جالب و دیده نشده از محمد اصفهانی خواننده پر طرفدار ایرانی در کنار همسر زیبا و دخترش منتشر شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

به تازگی فرشته حسینی تصویری از لباس عجیب خود در فضای مجازی منتشر کرده و مورد توجه کاربران قرار گرفته است. برای تماشا تصویر لباس فرشته حسینی باما همراه باشید.

وب‌گاه عصر ایران

طبعا ساترا خود را متعهد می‌داند که به مفاد نامه خود عمل کند و چنانچه پلتفرم مذکور موارد درخواست شده مشترک در هر سه نامه را انجام دهد، ساترا خود را موظف می‌داند به مفاد نامه خود متعهد باشد.

وب‌گاه 55 آنلاین

عکسی از مادر نوید محمد زاده که تابه حال ندیده اید

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش از تعطیلی سه روزه تردد شناورهای مسافری، خودرو بر و تفریحی در این جزیره خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قبل از انتشار سریال «قورباغه» به صورت مکرر از سوی نهادهای نظارتی و حتی قضایی هشدار داده شد که در قسمت اول این سریال موضوع پلیس‌کش اثرات وضعی بسیار نامطلوبی را در پی خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرشته حسینی در کمپ پناهجویان حاضر شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

عکس عجیب از فرشته حسینی آیا بچه ای در بغل فرشته حسینی است فرزند اوست؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

پانزدهمین دوره جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک برندگان خود را در شاخه‌های مختلف معرفی کرد و سینمای ایران بر خلاف چند سال اخیر موفق به کسب جایزه‌ای نشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: پانزدهمین دوره جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک برندگان خود را در شاخه‌های مختلف معرفی کرد و سینمای ایران بر خلاف چند سال اخیر موفق به کسب جایزه‌ای نشد.

وب‌گاه 55 آنلاین

فرشته حسینی متولد 6 اردیبهشت ماه سال 1376 در تهران، بازیگر افغان تبار سینما و تئاتر ایران است. فرشته حسینی از پدر و مادری مهاجر و افغان‌تبار در تهران متولد شد.