پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

نوید محمد زاده

نوید محمد زاده

وب‌گاه 55 آنلاین

فرشته حسینی به تازگی تصاویری از یک مهمانی خصوصی فرشته حسینی منتشر شده است که توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

طلاق فرشته حسینی و نوید محمدزاده! / علت طلاق این زوج چه بود؟

وب‌گاه 55 آنلاین

نوید محمدزاده بازیگر سینما و تئاتر خبر دستگیری خود را تکذیب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از صبح امروز شایعاتی عجیبی درباره نوید محمدزاده، بازیگر سینمای ایران در فضای مجازی پخش شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نوید محمدزاده، بازیگر سرشناس سینما به اتفاقات دانشگاه صنعتی شریف تهران واکنش نشان داده است.

وب‌گاه عصر ایران

اساسا صاحب روحیه‌ای نیستم که خیلی به این عناوین و القاب ببالم و بنازم چون معتقدم سابقه حضور من در این حرفه خود گویای همه چیز است

وب‌گاه عرشه آنلاین

هنوز زمان زیادی از درگذشت ناگهانی امین تارخ سپری نشده ولی بجز همکارانش، خیلی از افراد جامعه نیز که او را فقط به واسطه هنر بازیگری‌اش می‌شناختند از شنیدن این خبر در بهت و اندوه فرو می‌روند؛ اندوهی که حتی فضایی هم برای همدردی عمومی ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نوید محمدزاده در واکنش به مرگ مهسا امینی پست اینستاگرامی به اشتراک گذاشته است. گفتنی است که کاربران از زمان مرگ مهسا امینی انتقاداتی برای عدم واکنش نویدمحمدزاده برای مهسا داشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

لیلا حاتمی که این روزها به عنوان داور بخش اصلی جشنواره ونیز در این فستیوال حضور دارد، در حاشیه این جشنواره برنده جایزه زنان سینمایی‌نویس ایتالیایی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری از مونیکا بلوچی 57 ساله بر روی فرش قرمز فیلم جدیدش Siccita در جشنواره ونیز 2022 را مشاهده کنید./ برترین ها

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نوید محمدزاده و فرشته حسینی برای نمایش فیلم «شب داخلی دیوار» در جشنواره ونیز حضور یافته اند. نوید محمدزاده ایفای نقش اصلی این فیلم را بر عهده داشته است. این فیلم به کارگردانی وحید جلیلوند روز گذشته در فستیوال ونیز به نمایش در آمد. منبع: چندثانیه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نوید محمدزاده و فرشته حسینی در میان تماشاگران فیلم «جنگ جهانی سوم» با استایلی ساده در جشنواره فیلم ونیز حضور یافتند.

وب‌گاه عصر ایران

شاید شما فکر می کنید من این حرف ها را برای این می زنم می‌خواهم به سرنوشت پناهی دچار نشوم، نه واقعا اینگونه نیست. من در صورت برادران امنیتی در ایران گفته‌ام برادرم به شما (خبرنگار رادیو فردا) هم می گویم برادرم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فیلم سینمایی "شب، داخلی، دیوار" سومین ساخته وحید جلیلوند پس از دو فیلم سینمایی «چهارشنبه 19 اردیبهشت» و «بدون تاریخ، بدون امضا» است، در بخش مسابقه اصلی جشنواره ونیز 2022 حضور دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نوید محمدزاده بیان کرد: درباره ممنوع‌الکاری هیچ چیزی به صورت رسمی به من اعلام نشده و در حال بازی در سریال «آکتور» به کارگردانی نیما جاویدی هستم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نوید محمدزاده در یک نشست خبری در مورد ممنوع الکاری اش گفت که هیچ چیزی به صورت رسمی به من اعلام نشده است.